wtorek, 30 maja 2017

W POSZUKIWANIU BIKINI IDEALNEGO

Powtarzając moje słowa z ostatniego posta, każda z nas chce w wakacje zarówno na ulicy jak i na plaży chce wyglądać idealnie, dlatego biegamy po sklepach w poszukiwaniu idealnych dodatków, strojów kąpielowych albo ładnej bielizny, którą bardzo często widać spod luźnych letnich ubrań. Sama jestem dziewczyną i wiem jak ważne dla nas są małe szczegóły takie jak bikini. Idąc za tropem z ostatniego posta w poszukiwaniu kostiumu kąpielowego idealnego na wakacje 2017 znalazłam najciekawsze propozycje strojów kąpielowych od firmy Zaful i mam je dla Was dzisiaj. Myślę, że każda z nas powinna mieć idealny strój kąpielowy w swojej garderobie. Koniecznie zajrzyjcie na Zaful.com i znajdźcie idealny strój kąpielowy dla siebie!







7 komentarzy :

  1. nad czerwonym który zamówiłaś i tym obok w kolorze pudrowym sama się zastanawiałam, ale jednak nie zdecydowałam się zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też szukam idealnego bikini, super propozycje♥ +Obserwuję

    Last Dream By Me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zakochana w ich strojach kąpielowych!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ostatnich zakupach przymierzyłam mnóstwo strojów, aż ostatecznie zdecydowałam się na marynarskie, ponadczasowe paski c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te stroje a zwłaszcza czerwone :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, przepiekne stroje! Marzą mi sie wszystkie.. ja sama szukam nadal swojego idealnego stroju. Ktory bedzie mial wyjątkowy kroj i kolor. Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka