czwartek, 2 lutego 2017

Kadry z ostatniego miesiąca

Minął kolejny miesiąc, minęły ferie, minęła studniówka. Czas znów zaczął bardzo szybko płynąć, a nawet można powiedzieć – uciekać. Czas zacząć poważniej myśleć o swojej przyszłości, wyborze studiów i maturze. Chyba się trochę w tym pogubiłam i wystraszyłam się wyborów i popełniania błędów, dlatego zniknęłam stąd i nie zrobiłam nic z tym związanego przez ferie. Wiem jedno. Nigdy nie chce zrezygnować z fotografii i bloga, bo to coś co sprawia mi ogromną przyjemność, coś co pozwala mi się oderwać i coś pozwala mi zapomnieć. Bloga będę rozwijać, zajmę się nim już na poważnie od maja, kiedy skończy się okres egzaminów maturalnych. 

Studniówka była niesamowita. Taka jak zawsze to sobie wyobrażałam albo nawet lepsza. Miło było raz wyglądać tak jak się o tym marzyło w dzieciństwie, oglądając zdjęcia kilka lat starszych koleżanek. Aż dziwnie teraz przyswoić sobie myśl, że już koniec przygotowań do tego jednego z najważniejszych wydarzeń w życiu. 
Nawet nie będę pytać czy wiecie jak bardzo boli gdy musicie zrezygnować z czegoś co kochacie, aby poświęcić ten czas na coś ważniejszego. Będę się tu pojawiać. Nie tak często jak dawniej, ale będę.

Nie mówię żegnajcie. Wrócę po maturze.

Mówię - do widzenia.









Jeśli jesteście z Lublina lub okolic i potrzebujecie pięknego makijażu na wyjątkową okazję, to koniecznie odezwijcie się do Mair Wain! Gdy zobaczyłam się w lusterku pierwszy raz to nie mogłam uwierzyć, że to ja, to najpiękniejszy makijaż jaki na mojej twarzy kiedykolwiek miałam i dzięki, któremu mogłam poczuć się pięknie.

4 komentarze :

  1. cudowny makijaz i cudnie wyglądałaś! :) powodzenia na maturce

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Poradzisz sobie z wszystkim ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Kuberskie zrobiły ci makijaż to ile się trzymał ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądałaś !

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka