poniedziałek, 5 grudnia 2016

Jak szybko i oryginalnie zapakować prezent?

Zostały już niecałe trzy tygodnie do świąt i jeden do mikołajek, więc to świetny czas, aby zabrać się za kupowanie i pakowanie prezentów. Uwielbiam obdarowywać w święta wszystkich, ale co roku mam problem z tym co mam kupić na prezent gwiazdkowy dla moich bliskich, wtedy zawsze lubię sięgnąć po różne posty na blogi i znaleźć inspiracje, które potem będę mogła dopasować do osobowości moich bliskich, przyjaciół, znajomych i rodziny. Ja dziś mam jednak dla Was post z prostym i według mnie bardzo oryginalnym sposobem na to jak w tym roku możecie zapakować Wasze prezenty.

Znacie ten problem, kiedy pakując prezenty chcecie, aby Wasze prezenty wyglądały bardzo oryginalnie i tworzyły niesamowity efekt, a nie chce Wam się bardzo starać albo płacić w galeriach na specjalnych stoiskach za zrobienie tego? Ja też kiedyś szczerze nienawidziłam tego, jednak z czasem przekonałam się, że wystarczy kilka klasycznych rzeczy takich jak: szary papier, materiałowe wstążki, gałązka świerkowa i taśma klejąca, aby nasze paczki pod choinką wyglądały pięknie i oryginalnie. Sposób na zapakowanie prezentów jest bardzo prosty, zacznijcie od zapakowania prezentu w papier, później przewiążcie go wstążką, za którą potem wsuwamy świeżą gałązkę i na sam koniec doczepiamy karnecik np. na sznurek lub malutki spinacz. Powodzenia!



Taki zestaw, tj. karneciki, sznurki i małe drewniane spinacze kupiłam w zeszłym roku na wyprzedaży w Rossmannie, ale myślę, że takie zrobione własnoręcznie nadadzą jeszcze lepszego efektu.





10 komentarzy :

  1. Super Ci to wyszło! Takie proste opakowania w sumie, a bardzo ładne :)

    minimalistyczny.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł! Na pewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały,świetny pomysł! Skorzystam z miłą chęcią!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci to wyszło :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomocny post! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i prosto spakowane prezenty, bez przesady a jest efektownie i świątecznie. :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ręcznie zapakowane prezenty! Uważam,że forma zapakowania prezentu bardzo świadczy o stosunku jaki mamy do osoby, której podarunek wręczamy. Ja zawsze sama pakuję wszystkie upominki, i zawsze kupuję wszystkie pomoce w hurtowni internetowej, mianowicie tutaj https://pm-m.pl/271-artykuly-dekoracyjne , bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka