sobota, 3 grudnia 2016

Do They Know It’s Christmas?

Jakbyście jeszcze nie zauważyli - dziś 3 grudnia. A co to oznacza? Zostały trzy tygodnie do świąt! Nie da się ukryć, że kocham to co się teraz dzieję, że kocham czas oczekiwania na święta Bożego Narodzenia. Oczywiście, że nie podoba mi się to, że w sklepach zaraz po 2 listopada pojawiają się ozdoby świąteczne i wiele przedmiotów, które mają być podobno idealne na prezent dla naszych najbliższych. Jednak teraz, gdy grudzień zaczął się już na dobre jest to jak najbardziej do przyjęcia. Jestem osobą, która nawet teraz, podczas robienia tego posta słucha "Santa Claus is coming to town" i myśli o tym, żeby wszystko w te święta wyszło idealnie i tak jak mam to zaplanowane w głowie. Za co tak kocham święta? Osoby z mojego najbliższego otoczenia wiedzą, że gdy tylko zaczyna się wrzesień, to razem z nim zaczyna się moje odliczanie dni do świąt. Myślę, że Wy obserwując mnie na moich social mediach, też już mogliście zauważyć moją "małą fascynacje świętami". Kocham święta zdecydowanie za fakt, że wszystkie najbliższe mi osoby są wtedy razem, za zapach ciast, barszczu i cynamonu, który pcha się do nozdrzy, za kłucie palców igłami choinki, za magie jaka unosi się wtedy w domach, za zaklejanie się taśmą i wstążką, za to, że szykując prezenty dla moich ukochanych osób mogę dać tyle szczęścia i pokazać ile znaczy dla mnie dana osoba i za to przyjemne uczucie jakie wkładamy w przygotowanie w całej tej świątecznej otoczki. Myślę, że teraz nadszedł już dobry czas by zacząć odliczać dni do tego magicznego czasu... #21

Dwa dni temu w szkole szykowaliśmy paczkę dla chłopca z domu dziecka - nawet nie wyobrażacie sobie ile dało mi szczęścia przygotowanie i zapakowanie tego prezentu oraz wizja, że spełniamy marzenie tego chłopca i możemy się z nim podzielić świąteczną radością. Ogromnie się cieszę, że w Polsce co roku kontynuowane są takie akcje jak Szlachetna Paczka albo Pomóż Dzieciom Przetrwać Zimę. Oddając innym to co jest niezniszczone, a nie jest nam już potrzebne okazujemy nasze serca i ich wielkość. Przecież każdy z nas może wziąć z domu to co w nim zalega, np: cukier, makaron, kaszę, mąkę, środki chemiczne, maskotki, artykuły papiernicze itd, dla nas to niewiele, ale innym może to bardzo pomóc i spowodować, że pierwszy raz od bardzo dawna na ich twarzach pojawi się uśmiech. Czasem potrzebne są także ubrania, które bardzo często zalegają w naszych szafach, bo miały się przydać, a tak naprawdę w życiu ani razu ich nie nałożyliśmy i nie nałożymy. Połączmy co przyjemne z pożytecznym i pozbądźmy się tego co nam niepotrzebne, a innym może tak bardzo pomóc. Jeśli nie możecie tworzyć całych paczek, to możecie pomagać kupując produkty, które są oznaczone specjalnym symbolem ŚP, bo dochód z zakupu tych rzeczy będzie przeznaczony na paczki dla osób potrzebujących, które zostały objęte programem. Wiem, że w niektórych miejscach publicznych, np. w supermarketach są wystawione kosze, do których możemy wkładać zakupione wcześniej przez nas produkty. Oczywiście dawać ciepło, prezenty i miłość w święta naszym bliskim też jest cudownie i magicznie, jednak to, że możemy pomóc najbardziej potrzebującym. Jak myślisz? Może właśnie nadszedł czas, aby pomóc innym?




9 komentarzy :

  1. Cudowna akcja z tą paczką! Jestem jak najbardziej na tak jeśli chodzi o takie rzeczy i co roku podobna akcja jest organizowana u nasz w szkole i zawszę coś tam od siebie odrzucę bo ja na tym nic nie stracę, a mogę komuś pomóc. Piękne zdjęcia!
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tośka świetnie wyglądasz!!!!!!! Co robić żeby tak kwitnąć!? ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię te akcje, nie trzeba wcale dać wiele od siebie (bo też i nie zawsze wiele się ma), ale nawet najdrobniejsze rzeczy mają ogromne znaczenie. :)
    przepiękne zdjęcie, idealnie pokazuje, że nie możesz się doczekać Świąt. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze chociaż raz w roku przypomnieć sobie o innych i zrobić dobry uczynek! fajna sprawa
    ^_^ w ogóle mam takie same rękawiczki!
    zapraszam - na blogu trwa konkurs przypadkowe rzeczy - blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam święta właśnie za to, że ludzie w magiczny sposób zapominają o sobie samym i zaczynają myśleć o innych ludziach ;)
    Uwielbiam święta, szkoda, że nie mogą trwać cały rok, ja zachęcam także do wolontariatu, można nawet jednorazowo stanąć właśnie przy takim koszu w supermarkecie i zbierać żywność, jest naprawdę wiele możliwości.
    Śliczne zdjęcia :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co roz przelewam pieniazki na rozne akcje szczegolnie na te polskie bo wiadomo ze czesto nie mam jak inaczej pomoc!
    Akcja z paczka dla tego chlopca jest swietna i uwazam ze wiele szkol powinno takie cos robic i to nie tylko na swieta bo jak wiadomo sa ludzie jak i dzieci ktore potrzebuja pomocy nie tylko w tym okresie <3
    Mega sliczne zdjecia a rekawiczki cudowne! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham święta za wszystkie ozdoby, za czas życzliwości i dobrych uczynków.. Czasem żałuję, że to tylko raz w roku, ale lepsze niż nic. Tylko sniegu zazdroszczę, bo u mnie ani drobiny :( sliczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka