niedziela, 27 listopada 2016

Kochany Święty Mikołaju

Z niektórych rzeczy zdecydowanie się nie wyrasta, np. z przyjemności jaką jest dostawanie albo robienie prezentów na tzw. Mikołajki. Chociaż co roku, gdy ktoś pyta "co chciałabyś dostać?" mam ogromny problem co odpowiedzieć, to fajnie tak na początku grudnia pomyśleć sobie "Drogi Święty Mikołaju, w tym rok proszę Cię o..." i wymienić sobie w głowie wszystko co chciałabym dostać.Ja jednak zamiast dostawać, wolę dawać i to jest w tym wszystkim najlepsze. Uwielbiam widzieć jak bliska mi osoba starannie albo szybko otwiera prezent ode mnie, to jak w jej oczach kryje się ciekawość albo jak potem jest zadowolona z prezentu jaki otrzymała. Z zeszłorocznej wishlisty spełniły się prawie wszystkie moje życzenia. To główne jakim był Instax, spełniło się w osiemnaste urodziny i zdecydowanie polecam Wam ten produkt jako cudowny prezent dla Waszych bliskich! W dzisiejszym poście mam dla Was propozycje prezentów jakie możecie kupić dla niej albo dla niego. Na pierwszym kolażu możecie zobaczyć propozycje prezentów, które według mnie za każdym razem będą świetnym prezentem, który zawsze się spodoba.


7 komentarzy :

  1. W tym roku rowniez postawilam na obdarowaniu swoich bliskich jedynie musze jeszcze dokupic kilka rzeczy dla mojej siostry zeby jej prezent byl "skonczony" i musze kupic cos pewnemu panu czego w sumie nie mialam na liscie ale jak wiadomo zycie lubi zaskakiwac, haha!
    Na sto procent skorzystam z twoich inspiracji jednak ja nie lubie dawac ciuchow na swieta ale jak wiadomo rzecz gustu! :*

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, życzę powodzenia! Sama dobrze wiem, że lubi zaskakiwać, ale tylko pozytywnie ;)

      Usuń
  2. Mi już ogromną przyjemność daje robienie takiej listy, a odhaczanie nowych celów tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie kubek, czy dobra książka to zawsze trafiony prezent :D Sama nie wiem jednak co w tym roku akurat chciałabym dostać ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam pomysły na prezenty dla innych, ale kiedy ktoś się mnie pyta co chciałabym dostać, to nasuwa mi się tylko jedna odpowiedź: "Nie wiem".
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zawsze mam problem z odpowiedzią gdy ktoś mnie pyta ,co chciałabym dostać z jakiejkolwiek okazji. A chyba większą frajdę sprawia mi kupowanie,pakowanie i rozdawanie prezentów :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa lista :) Pozwól, że kilka z nich sobie podpatrzę na prezenty dla moich bliskich :D

    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/11/denerwuje-nas.html

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka