czwartek, 1 września 2016

18 faktów z życia

Zastanawiam się czy macie tak jak ja... Im więcej dni mija, tym więcej dowiaduję się o sobie samej i szczerze mówiąc - momentami jestem nieźle zaskoczona. Przeżyłam 18 lat i momentami nie był to łatwy czas. Kilkakrotnie się zmieniałam i na każdym kroku poznawałam samą siebie na nowo. Nie zawszę lubiłam coś w sobie albo to akceptowałam, ale z czasem przyzwyczajałam się do tego i powoli zaczynałam to lubić. Nie mówię tu o jakiejś nienawiści do samej siebie, ale chyba każdy z nas ma takie rzeczy w sobie, które lubi... albo "mniej lubi". Sporo czytając poznałam kilka koncepcji ludzi, wiele ich "dziwactw" i kilka swoich upodobań z innego punktu widzenia, a wtedy naprawdę przekonałam się, że należą raczej do tych w miarę normalnych. Poznajcie kilka faktów o mnie z mojego dotychczasowego życia.  Wiem, że niektóre rzeczy mogą wydać się Wam dziwne albo niecodzienne, ale fajnie jak się dowiemy o sobie czegoś więcej i Wy też napiszecie w komentarzach kilka faktów.




Bluzka - KLIK

1. Nienawidzę pomidorów... I pewnie zapytacie jak to możliwe, ale tak jest naprawdę. Kiedyś uwielbiałam zupę z pomidorów, a dziś w grę wchodzi tylko sos do makaronu i to dobrze doprawionego.

2. Gdy jest mi smutno albo w jakiś sposób źle kupuje sobie pomadkę lub nowy balsam do ust - typowa dziewczyna.

3. Uwielbiam małe gesty, takie jak np. kwiaty, kartki, laurki, itd.

4. Mam marzenie, żeby kiedyś odwiedzić telewizję śniadaniową.

5. Mam kręcone włosy, które regularnie niszczę prostownicą.

6. Mam milion wizji na przyszłość, ale żadna mnie samej nie przekonuje.



7. Najlepiej czuje się w koszulach i to głównie im poświęciłam większość zawartości mojej szafy.

8. Uwielbiam zajmować się organizacją różnych imprez i wydarzeń - i ostatnio zaczęłam się zastanawiać, czy nie poświęcić temu mojej przyszłości.

9. Najgorszą moją wadą według mnie jest nieśmiałość.

10. Kiedy chcę obejrzeć jakiś film - zawsze szukam dramatu.

11. Na okrągło mogę pić lemoniadę.

12. Uwielbiam eleganckie buty, jednak zawsze wybieram sportową wersję.




13. Nienawidzę mieć bałaganu w szafie.

14. Klasyczne jeansy i biały tshirt to outfit idealny na każdy dzień!

15. Jak byłam mała mówiłam, że będę piosenkarką, modelką albo lekarzem - dziś to dla mnie jak żart.

16. Ludzkie Stopy mnie obrzydzają, dlatego rzadko zobaczycie mnie w odkrytych butach.

17. Nie wyjdę z domu bez telefonu.

18. Dzień bez kawy, to dzień stracony!




9 komentarzy :

  1. znalazłabym kilka faktów które nas łączą, ale wyobrażam sobie życie bez kawy i kocham pomidory!;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z klasycznym outfiem, oj tak!

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  3. napilabym sie lemoniady w sumie, hahhaha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. 6, 8 i 16 to tak jakbyś opisywała mnie. Ble ludzkie stopy są serio obleśne, ale najbardziej obrzydzają mnie męskie :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz koniecznie przemyśleć zmianę punktu 10!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze napisałaś nam cos o sobie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty jesteś śliczna! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka