poniedziałek, 29 sierpnia 2016

vacation don't go away!

Wakacje, wakacje i po wakacjach... Sama nie wierzę w to co piszę. Ten fakt chyba po prostu jeszcze do mnie nie dociera. Gdy zaczął się sierpień, pomyślałam "niech trwa tak długo jak lipiec" - no i nie udało się. Miesiąc uciekł mi jak tydzień. Dosłownie czas przeleciał przez palce.Wiele udało mi się zobaczyć w tym czasie, poznałam niesamowitych ludzi, niektórych dopiero, a innych na nowo, którzy mam nadzieję, że w jakiś sposób będą uczestniczyć w moim życiu. Byłam w Hiszpanii i nad naszym polskim morzem, urządzałam mniejsze i większe wycieczki, byłam na świetnych imprezach, zaczęłam kurs na prawo jazdy i w końcu znalazłam czas na uporządkowanie spraw związanych z blogiem, które czekały odkładane już bardzo długo. Spędziłam niesamowite chwile z moją rodziną i przyjaciółmi i ufam, że dobrze utrwaliłam te chwile na różnych kadrach. Stworzyłam naprawdę fajne projekty dla Was - czytelników, które mam nadzieję, że się spodobają Wam tak jak mi się spodobały. Te wakacje pokazały jakich mam niesamowitych znajomych i przyjaciół, kto nimi jest i jak wiele oni dla mnie znaczą. Zdecydowanie to były najlepsze wakacje w moim życiu i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się one powtórzą. Dlaczego cały rok nie może być tak niesamowity jak te 9 ostatnich tygodni?

Co teraz będzie? No cóż. Czas powrócić do obowiązku jakim jest - szkoła.  To już ostatni rok w liceum, ale co robić później? Na to pytanie niestety nie zdążyłam odpowiedzieć sobie przez całe wakacje. Życzcie mi, aby mi się udało odpowiedzieć sobie samej na to przed majem i maturą. Nie zapominam o tym co się działo w wakacje - wręcz odwrotnie, zostawiam te wszystkie cudowne wspomnienia na długo w sercu.








 



















 












12 komentarzy :

  1. Widzę, że świetnie spędziłaś wakacje. No niestety trzeba już wracać do szkoły, mimo wszystkich dobrych chwil. Będzie o czym myśleć za szkolną ławką... niezbyt to pocieszające ale jednak. Ładne zdjęcia.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze pomysły przychodzą niespodziewanie, także tego Ci właśnie życzę ! :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  3. żałosny ten filmik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zdjęcia Ci się cyba podobają, cooo? Czy tez je skrytykujesz?

      Usuń
    2. wlasnie nie podobają , ale chciałam oszczędzić tego autorce. sa przeciętne, nie oryginalne i nie warte uwagi ludzkich których Tosia nazywa 'obserwatorami' Pzdr

      Usuń
  4. trzymam kciuki aby ten rok był choć w połowie tak udany :) :* a zdjęcia śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim bądź razie życzę Ci powodzenia ;) Zazdroszczę Ci ogromnie pobytu w Hiszpanii :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widoki. To się nazywa wakacje na wypasie:)

    http://www.mylittleplanet15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja nie mogę, ale robisz cudowne zdjęcia. Zazdroszczę talentu :D
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjecia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. prowadzisz cudownego bloga! :)
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. tosia plis przestan zachowywac sie jak wielka blogerka , bo jestes tylko pusta lala . zostaw bloga i daj odpoczac innym i sobie od tego co tam probujesz tworzyc . Pzdr

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka