sobota, 20 sierpnia 2016

Przemyślenia po przeczytaniu Elementarza Stylu po raz drugi

Mając wolny czas miałam okazję ponownie przeczytać Elementarz Stylu - książki napisanej przez Katarzynę Tusk. Jak już kiedyś pisałam książka jest genialna! Uwielbiam przejrzeć ją czasem dla nacieszenia oczu samymi pięknymi fotografiami, ale książka jest też genialnym poradnikiem, który pomaga poukładać w głowie swój własny styl. Dzięki książce przekonałam się, że klasyczne tshirty, jeansy, buty i rzeczy w moich ulubionych kolorach, które uwielbiam są świetną bazą do wielu outfitów, które nadadzą się na naprawdę przeróżne okazje, wystarczy tylko pomysł i trochę wyobraźni. Może jeszcze nie znalazłam swojego stylu, ale coś czuję, że jestem na dobrej ścieżce., a moje ukochane bluzki w paski naprawdę świetnie pasują do wielu rzeczy. Kiedy poprzedni raz pisałam Wam o tej książce wiele z Was napisało w komentarzach, że jeszcze nie miałyście okazji o niej słyszeć, a jak jest teraz? Jakie są Wasze opinie po przeczytaniu książki?

Moim ulubionym rozdziałem okazał się rozdział szesnasty, tj. "Kompleksy nie mogą być wymówką". Mam kompleksy, czasem większe, a czasem mniejsze - kto ich nie ma? Jednak te nasze prywatne wady to nie powód, żeby ograniczać swój własny styl do noszenia dresów albo zakładania "worków" zamiast sukienek na ważniejsze okazje. Zadbanie o nasz własny wygląd poprawia nie tylko naszą samoocenę, ale także samopoczucie, które czasem jest trochę zachwiane. Dlatego teraz, gdy staję przed lustrem i zaczynają mi napływać różne myśli do głowy, np. "tu mam za dużo kilka lub kilkanaście centymetrów", to przypominam sobie słowa, które napisała Pani Kasia w Elementarzu "Okej, nie jestem idealna, ale świadomość tego powinna mnie motywować, a nie demobilizować.'










11 komentarzy :

  1. Beautiful blog dear! Amazing post! NEW POSTS--> http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/08/dresslily-wishlist.html http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/08/zaful-wishlist.html Please view the post and leave a comments in my blog =))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji nigdy jej przeczytać, ogólnie to rzadko kupuje książki i to pewnie dlatego nie wpadła w moje ręce :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia :) a książke uwielbiam,ale jeszcze jej nie skonczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba o tej książce już słyszałam, lecz nie jestem pewna. Co prawda nie interesują mnie tematy modowe - choć nie wiem czy mogę je tak nazwać. Na pewno innych by ta książka zainteresowała. Bardzo ładne zdjęcia.


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże schudnij jak chcesz sobie robic zdjecia w takich krótkich spodniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję poszukać sobie jakiegoś hobby. Może wtedy życie okaże się sympatyczniejsze i ty staniesz się taki sam. No i zrobisz coś pożytecznego , co wpłynie na twoje poczucie własnej wartości. Powodzenia!!

      Usuń
  6. Książka wydaję się fajna :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia Tosiu! No i bardzo ładna Tosia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :D
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! A książki jeszcze nie miałam okazji czytać/oglądać :)

    Pozdrawiam,
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka