wtorek, 2 sierpnia 2016

Kadry z ostatniego miesiąca

Po długiej nieobecności tutaj, która była spowodowana chyba "zmęczeniem materiału" wracam do Was z "Kadrami z ostatniego miesiąca". Nie zapomniałam o blogu, nie odrzuciłam go, po prostu musiałam zebrać siły i pomysły na jego przyszłość. Fotografia była cały czas obecna i towarzyszyła mi, kiedy blogger był chwilowo wylogowany. Lipiec był intensywny, ciekawy i zupełnie inny niż go zaplanowałam. Zaczął się wyjazdem nad jezioro ze znajomymi i rozpoczęciem kursu na prawo jazdy, a zakończył tygodniowym pobytem w Hiszpanii. Miesiąc minął bardzo szybko, a ja naprawdę gdybałam nad różnymi sprawami związanymi między innymi z blogiem. Cały ten czas myślałam "Ciekawe, czy Wy - moi czytelnicy zastanawiacie się dlaczego nic nie publikuje?", ale wtedy otwierałam maila i czytałam maile z pytaniami "czy wszystko w porządku?" i "czy już wkrótce pojawi się nowy post?". Uwierzcie, że czytając takie rzeczy serce podskakuje i tańczy ze szczęścia. Nie mówię, że sierpień będzie inny jeśli chodzi o tempo wszystkich rzeczy, ale mam wrażenie, że teraz będę tutaj częściej zaglądać i wklejać wszystko co tylko wymyślę.

Wyjazd do Hiszpanii był nieplanowany. Dowiedziałam się o nim trzy dni wcześniej i tyle tylko miałam, żeby do niego się przygotować. I wiecie co? W sumie było to świetne nowe doświadczenie i pokazanie tylko tego, że w trzy dni łatwiej przygotować się do tygodniowego wyjazdu, niż wiedząc o nim kilkanaście tygodni wcześniej. Cała podróż była niesamowita i wspomnienia na pewno zostaną ze mną jeszcze na bardzo długo. Pierwszy miesiąc był bardzo intensywny, ale nie narzekam. Miło spędziłam czas i mam nadzieję, że sierpień nie przeleci przez palce tak szybko. A Wam jak minęła połowa wakacji?































7 komentarzy :

  1. Beautiful post my dear! Amazing blog! NEW POST http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/08/maxi-dresses-on-tbdresscom.html Please view the post and leave a comment in my blog =))

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ;)
    Jednak cytat najlepszy :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupujesz rzeczy w zarze?

    OdpowiedzUsuń
  5. ty i ten twoj caly blog jestescie tak denne i puste, ze szkoda mi cie dziewczyno przez to ! moze wez sie wreszcie za nauke, a nie ludziom na fb spamujesz . Podpisane ktos z dobra rada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha padłam ;-) denny i pusty to jest Twój komentarz.

      śliczne zdjęcia, a wyjazdu zazdroszczę!

      Usuń
  6. pięknie

    ledesolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka