poniedziałek, 15 sierpnia 2016

By the sea

Nie mogę uwierzyć, że wakacje zaraz dobiegną końca. Nie mogę uwierzyć w to, że jestem w ostatniej klasie, te trzy lata minęły tak szybko, że sama się dziwie jak mogłam to przegapić. Siedząc na plaży miałam wiele przemyśleń i uwierzcie mi, że ten czas, który biegnie nieubłaganie jest dla mnie jak najgorszy potwór, bo to tego biegnącego czasu boję się najbardziej. Ten rok będzie ciężki - nie łudzę się, że będzie inaczej. Matura? Jejku, to już. Oby było jak w tym powiedzeniu, że "strach ma tylko wielkie oczy". Jednak zostały jeszcze dwa tygodnie i mam w planie wykorzystać je najlepiej jak potrafię, aby zapamiętać te wakacje na jeszcze długo i w roku szkolnym wracać do nich wspomnieniami. Niestety czas podjąć decyzję i zacząć myśleć o tym czego najbardziej się boję, tzn. o przyszłości oraz zdecydować - co chcę robić w przyszłości?

Jak wiecie albo nie od jakiegoś czasu jestem nad naszym polskim morzem. Od kilku lat nie byłam z rodzicami i młodszą siostrą na prawdziwych wakacjach, dlatego tym bardziej cieszę się, że tu jestem i próbuję napawać się widokiem i zapachem bryzy na zapas. Cokolwiek by ludzie nie mówili ja uwielbiam polskie morze i nawet kiedy nie ma upałów to pobyt tutaj jest tylko i wyłącznie przyjemnością. Sama nie wiem co jest takie wyjątkowe w tym miejscu. Uwielbiam szum fal, uczucie morskiej bryzy na twarzy, lekki słony zapach powietrza, wszystko jest dla mnie niesamowite. To chyba mój piąty albo szósty wakacyjny wyjazd nad morze, dlatego nie myślcie - "pierwszy raz zobaczyła i się zachwyca", myślę po prostu, że tu mogłabym żyć - tu mógłby być mój dom.










6 komentarzy :

  1. Księciunio pozdrawia i wspomina dawne morskie wojaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w tym roku nie bylam wgl na zadna woda:((

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym roku nigdzie nie bylam,wiec nawet naszego morza zazdroszcze;) piekne fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. ja co roku wakacje spedzalam nad morzem,jednakze w tym niestety nie udalo mi sie pojechac. Az zazdroszcze;d Pozytywne zdjecia:D
    pozdrawiam
    obserwuje i zapraszam do siebie.
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mieszkam nie daleko morza i zawsze uciekamy z rodziną na wakacje w przeciwną stronę, czyli w góry :) świetne zdjęcia i może to zabrzmi dziwnie, ale zazdroszczę Ci tego, że masz maturę w tym roku, ja bym bardzo chciała już ją pisać i mieć za sobą :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka