czwartek, 30 czerwca 2016

Kadry z ostanitego miesiąca

Czerwiec, czerwiec i już po czerwcu. I kto by pomyślał jeszcze cztery tygodnie temu, że ten miesiąc tak szybko zleci? Czerwiec to chyba miesiąc, który najmniej lubię przez to, że w szkole wtedy staramy się wszystko nadrobić i zaliczyć, to co pominęliśmy, jednak fakt, że już niebawem zaczną się moje ukochane wakacje naprawia mi wszystko. Nie czekam na wakacje, bo myślę wtedy o jakiś odległych wyjazdach, bo niestety nie zawsze udaje się wyjechać, ale uwielbiam ten czas, bo wreszcie mogę nadrobić zaległości w czytaniu, blogowaniu, oglądaniu filmów i naprawić relacje ze znajomymi, które niestety musiałam zaniedbać przez natłok nauki i obowiązków związanych ze szkołą. Jednak już się zaczęły, a ja zaczęłam realizować moje plany i powoli skreślać je z listy ułożonej w głowie. Z nadejściem czerwca zaczęło się także cudowne lato i naprawdę upalny czas, kiedy można naprawdę łatwo poparzyć się albo odwodnić dlatego zawszę warto pamiętać o butelce wody!

Może już zauważyliście albo właśnie się zdradzam, ale większość zdjęć do tego posta jest robionych telefonem, bo naprawdę żałuję albo ciężko jest czasem brać wszędzie mój aparat, a uważam, że ten w telefonie jest na tyle dobry, że mogę Wam pokazywać zdjęcia nim zrobione, ale w tym miesiącu mam zamiar nosić go wszędzie, dlatego mam nadzieję, że następny post z tego cyklu będzie już bardziej obfity. Ten miesiąc był naprawdę pracowity i wiele różnych wydarzeń i rzeczy się działo, wyliczając: wizytę w szpitalu, koniec roku, wycieczkę w Bieszczady itd, ale nie narzekam, bo następne dwa nie zapowiadają się lżejsze, a to wszystko w związku ze zmianami tutaj i w moim codziennym planie zajęć. Teraz uciekam na mecz i choć nie jestem wielkim kibicem, to czasem jednak nadchodzi czas, gdy powinniśmy obejrzeć zmagania naszej reprezentacji. Jak myślicie, kto wygra?

 

















7 komentarzy :

  1. Ale pełno ślicznych zdjęć, nawet jeśli były robione telefonem :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pomimo że telefonem, świetne zdjęcia! *.*

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjecia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjecia, a meczu niestety nie wygraliśmy .....

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja czerwiec chyba najbardziej lubię ze względu na to, że w szkole są luzy.
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia:) Ja już niebawem wyruszam w Bieszczady i bardzo się cieszę. Będę w nich po raz pierwszy w życiu. Wszyscy moi znajomi mówią, że w Bieszczadach najpiękniej jest jesienią, ale ja i tak cieszę się jak dziecko na ten wyjazd :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. co raz ładniejsze te fotki robisz! :) śliczne są.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka