piątek, 3 czerwca 2016

Fragment o spełnionym marzeniu

Lato i wakacje już niedługo, a razem z nimi przyjdzie czas na wycieczki, spotkania i podróże. Ja nie mam jeszcze jakiś szczególnych planów na ten blogi czas, ale już wiem, że jedna rzecz będzie ze mną każdego letniego dnia, po to, aby móc pózniej mieć wszystkie piękne wspomnienia w kieszeni. Jak już może cześć z Was wie miesiąc temu miałam urodziny. Moje przyjaciółki i znajomi spełnili jedno z moich najwiekszych marzeń i kupili mi Instaxa. Jedna z moich czytelniczek ostatnio poprosiła, aby zrobić o tym post. Dlatego stwierdziłam, że nie ma na co czekać i od razu postanowiłam przygotować post. Ten aparat znacie pewnie głównie z Instagrama itd. Ja sama tez znalałam go wcześniej głównie tak, bo nie miałam z nim styczności. Instax jest czymś pięknym, bo na półce wygląda jak najlepszy dodatek. Od zawsze chciałam mieć ten sprzęt, żeby móc wyjątkowe chwile zachować na wyjątkowych kadrach. Zrobiłam na razie tylko trzy zdjęcia, ale już wiem, że to bedą zdjęcia, które zostaną na pamiątkę do końca życia. Plusów tego aparatu jest wiele między innymi: zajmuje mało miejsca dzięki czemu można bez problemu zabrać go ze sobą na wakacje, pięknie wyglada, zapamiętuje nasze niesamowite chwile na małych i cudownych kadrach, a także to, że jest świetnym sprzętem, który powinna mieć każda osoba interesująca się fotografią. Jeśli wybieracie się na wakacje w podróż życia albo podczas nich macie plan spełnić swoje marzenie, to powinniście nie zwlekać tylko kupić ten aparat, aby zostawić wspomnienia ze sobą na dłużej.


Wdzianko / cienka kurteczka idealna na tą pogodę - KLIK

7 komentarzy :

  1. Beautiful post my dear! Amazing blog! I will be very glad if you will come to me! Please write comments to posts that you like! https://blondelafemme.blogspot.ru/2016/05/summer-love.html

    OdpowiedzUsuń
  2. instax jest ekstra, tez bym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna rzecz.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ladne to pierwsze zdjecie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam mieć instaxa, ale zwykle kiedy przychodził moment podjęcia decyzji o zakupie jakoś wszystkie tematy schodziły na inny tor i o aparacie jakoś chwilowo zapominałam. Dodatkowo ostatnio mam problemy ze zwykłym aparatem i zastanawiam się, czy kupić instaxa, czy najpierw zaopatrzyć się z standardowy sprzęt do robienia zdjęć. Na instaxie tak dużo zdjęć nie porobię, chociaż wiem, że te które bym zrobiła były by wyjątkowe i niepowtarzalne...

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity klimat mozna uwzględnic na takich zdjątkach; bardzo fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka