wtorek, 28 czerwca 2016

Chłopcy Radarowcy

Uwaga, uwaga! Wracamy do "fotograficznych wtorków", dla tych, którzy już zapomnieli co to jest małe przypomnienie - w każdy wtorek na blogu będzie się pojawiał post z samymi zdjęciami, które wykonałam. Dziś mam dla Was zdjęcia zrobione w sobotę.Widzicie na nich moich przyjaciół, którzy zajęli się oprawą muzyczną na mojej osiemnastce i dokonali, że ten dzień był dla mnie jeszcze bardziej wyjątkowy.Jeśli mieszkacie w okolicach Lublina i chcecie, aby ktoś zajął się Waszymi gośćmi na imprezie, to nie krępujcie się tylko piszcie do nich na ich fanpage'u albo snapchacie, bo dzięki chłopakom Wasza impreza się uda, a Wasi goście będą zadowoleni.

Facebook 
Snapchat: Patryk - golab9821 / Radek -poprosturadzioo






 


 

2 komentarze :

  1. super fotki :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka