niedziela, 1 maja 2016

Kadry z ostatniego miesiąca

Kwiecień plecień... W tym roku to powiedzenie naprawdę się sprawdziło, bo na początku tego miesiąca pogoda była raczej czerwcowa niż kwietniowa, ale niestety chwilę potem zrobiło się znów zimno. Jednak nie narzekam, bo ciepła było więcej, a ja naprawdę uwielbiam gdy jest ciepło i świeci słońce, a ja nie muszę męczyć się nakładając botki i czapkę. Poza tym wszystko znów zaczęło kwitnąć, a to naprawdę jest powód do mojej wielkiej radości! Miesiąc zaczęłam od sprawdzianów, ale też bardzo kulturalnie, ponieważ wybrałam się do Białego Stoku, po odbiór nagrody, o której pisałam Wam równo miesiąc temu w poprzednim poście - Kadry z ostatniego miesiąca, ale także od warsztatów dziennikarskich i udziału we Frankofonii które dały mi naprawdę dużo do myślenia i znów zadaje sobie to pytanie - co chcę robić w przyszłości? Na koniec miesiąca w mojej szkole był "Dzień hipisa", który obchodziliśmy z okazji Światowego Dnia Ziemi.

Muszę przyznać, że podsumowując ten miesiąc jestem z siebie bardzo zadowolona, bo dodawałam w miarę regularnie posty, a przy tym nie zaniedbywałam szkoły, reszty bloga i codziennych obowiązków. Przy okazji post, który pojawił się na początku miesiąca - 18 Pomysłów na prezent urodzinowy zdobył drugie miejsce na podium statystyk od początku prowadzenia bloga! Nie wiecie nawet jak byłam zaskoczona, tym bardziej, że publikując ten post nie byłam do końca przekonana, czy spodoba Wam się taka treść. Ten miesiąc (chociaż na początku tak myślałam) nie był lżejszy od poprzedniego, a wręcz momentami przypominał prawdziwą masakrę. Jednak już powoli ładuję akumulatory i  jestem gotowa na mój ulubiony miesiąc - maj.























9 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję tylu sukcesów :)
    świetne zdjęcia
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zdjecia :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie mixy zdjęć ;) Fajnie tam u Ciebie ;) I duużo kwiatów - super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie artystyczne!

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka