niedziela, 22 maja 2016

Jak zadbać o swoje samopoczucie wiosną?

Hej, jak się macie?
Mam teraz tyle zajęć w szkole i poza nią, że momentami naprawdę nie wiem gdzie ręce włożyć, bo jest tego naprawdę sporo. Zebrało się też kilka paczek, których zawartość mam nadzieję, że pokażę Wam pod koniec tego tygodnia. Wpadam dzisiaj tylko na chwilę, ale z pewnym ciekawym tematem, który wiem, że nurtuje wiele osób wiosną i początkiem lata. Jak myślicie, czy łatwo jest zadbać nie o naszych bliskich, ale o nas samych? Odpowiedź jest chyba prosta - niełatwo. Jednak kiedy przychodzi wiosna, chcemy wyglądać jak najlepiej oraz czuć się świetnie, dlatego nie myśląc chwilowo o innych, szukamy szybkich sposobów na to jak poprawić wygląd naszej skóry albo kondycje fizyczną przed latem. Ja osobiście mam pięć zasad, które stosuje co roku od kwietnia do wczesnej jesieni. Są to małe rzeczy, ale naprawdę działają. A Wy macie jakieś takie swoje zasady?

1. Zadbaj o szczegóły i komfort swojej stylizacji.
Ten prześliczny biustonosz od fimy Shein jest bardzo wygodny i cudownie wygląda, np. pod bluzką z dekoltem wyciętym w literę V.

BIUSTONOSZ - KLIK


2. Codziennie rano pij szklankę wody z cytryną.



3. Zaraz po tym jak wstaniesz z łóżka zrób kilka rozciągających ćwiczeń.
4. W pomieszczeniach, w których bywasz najwięcej postaw kwiaty albo chociaż kwitnącą gałązkę.



5.  Odstaw podkład i puder na potrzebę poprawy kondycji skóry i naturalnej opalenizny, a używaj go tylko wtedy, gdy naprawdę ich potrzebujesz.


4 komentarze :

  1. Fajny post.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny staniczek <3 i też mam taki słoiczek haha, ale rymy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe porady :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odstawienie podkładu i pudru może być trudne ;) Moja dermatolog narobiła mi złudnych nadziei, że po maturze i stresie niedoskonałości znikną, ale coś się nie chce ziścić to marzenie ;p
    Biustonosz świetny, cały czas na niego poluję i na chęciach się póki co kończy.. swoją drogą nie wiem czy tylko mi tak ciężko wydaje się pieniądze na fajną bieliznę?..

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka