środa, 25 maja 2016

Czas na wolne!

Wiem, że dopiero wróciłam do szkoły po majówce i maturach, ale każdy wolny weekend albo - długi weekend jest dla mnie zbawieniem. Uczę się w drugiej klasie liceum i do zeszłego tygodnia nie bałam się matury. Jednak kiedy wróciłam po długim weekendzie do szkoły i nagle wszyscy nauczyciele zaczęli powtarzać "za rok matura"; "już niedługo matura"; "uczcie się, bo zaraz matura"... - no cóż takie słowa nie są zbyt budujące. Od przedszkola miałam masę pomysłów na jakie iść studia i co robić po nich. Dziś jednak stoję nad przepaścią, gdy tylko zaczynam myśleć o tym - jaki kierunek studiów wybrać? Koniec roku jest chyba zawsze najcięższy i najbardziej męczący dla mnie, co wychodzi, gdy w piątkowy wieczór nie mam już na nic siły. Poza tym na dworze już jest pięknie, a temperatura z dnia na dzień jest coraz wyższa, a to nie sprzyja chęci siedzenia w szkolnej ławce. Zebrało mi się tyle zaległych spraw i postów na blogu, związanych między innymi ze współpracami, że sama nie wiem od czego zacznę dziś kiedy wrócę po szkole do domu, na szczęście nigdzie nie wyjeżdżam, więc będę mieć czas, aby to nadrobić, a Wy gdzieś wyjeżdżacie? Jeśli tak, to nie zapomnijcie zatrzymać tego wyjazdu na kilku zdjęciach. Miłego weekendu!

Na zdjęciach moje dwa absolutne "must have", które dostałam od firmy Dresslink.

OKULARY - KLIK, KOMBINEZON - KLIK





6 komentarzy :

  1. Piękny kombinezon, uwielbiam!! Super aparat :P

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie odczuwam wolnego, bo od roku siedze w domu :)
    zazdroszczę instaxa! i piekny kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w pierwszej klasie pisalam wczoraj juz probna z matmy i mialam 60% :/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem już po maturach, teraz czekam na wyniki :) Masz jeszcze dużo czasu, nie ma się czym stresować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opowiedz lepiej jak się aparat sprawdza, bo już kilkakrotnie o nim myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka