wtorek, 24 maja 2016








3 komentarze :

  1. Widać, że już przyszła wiosna <3 Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stresuj się nadchodzącą maturą, a tym bardzo planami co będziesz po niej robić. Ja po maturze nie miałam na siebie kompletnie pomysłu. Zapierałam się, ze na żadne studia nie idę, ale, że nie byłam gotowa już na DOROSŁE życie czyt. nie chciałam stałej pracy :P poszlam na studia pod naciskiem wszytskim dookoła. Wybrałam psychologię i nie żałuję. Czy wiążę z nią przyszłość? Tego się dowiem jak skończę, póki co psychologia to najlepsza szkoła życia ! :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka