niedziela, 8 maja 2016

18 urodziny - dzień zmiany?

Dziś mam urodziny i kończę 18 lat. Czy coś się z tego powodu zmieni? Myślę, że nie. Bo co? To tylko inna liczba i dowód w portfelu. Owszem, z roku na rok jestem coraz starsza, ale nie odczuwam tego w jakiś specjalny sposób. Codziennie słucham wielu historii rodziny albo znajomych, kiedy to w wieku 18 lat już znali swojego partnera życiowego albo studiowali kierunek, który przydał im się do tego momentu i  teraz pracują w zawodzie, który lubią. Słucham i się zastanawiam, czy to naprawdę takie proste? Robiłam wiele rzeczy i pomimo tego, że te 18 lat bardzo szybko zleciało, to moich doświadczeń też już się troszkę nazbierało. Tańczyłam, śpiewałam, pisałam, próbowałam stepować, malowałam, aż w końcu odnalazłam fotografię, a potem bloga, które - mam nadzieję, że pozostaną ze mną na zawsze. Wiele w moim życiu się działo. Przechodziłam wzloty i upadki, było źle i dobrze, jednak zawszę byłam sobą i to chyba było najważniejsze, aby pozostać taką do teraz. Metamorfozy mojego życia były komiczne. Byłam blada, opalona, wysoka, a teraz niska. Nosiłam okulary i ubrania we wszystkich kolorach tęczy. Zapuszczałam włosy, obcinałam, znów zapuszczam... Oczywiście zmieniałam się w jakiś sposób nie tylko zewnętrznie, ale reszta - to coś w środku mnie - pomimo minimalnych zmian, zawsze pozostawało takie same. Może to zależy ode mnie? Może to ja nie chce, aby coś się zmieniło? Myślę, że najważniejsze jest to, aby już na zawszę pozostać szczęśliwą i nie przejmować się tym co złe, a wtedy każdy dzień naszego życia, dzięki ludziom, którzy nas otaczają - będzie jak dzień narodzin - kiedy nasze życie się zaczęło.

Z całego serca jestem wdzięczna ludziom, którzy ze mną byli od początku, aż do dziś. Ludziom, którzy mnie nauczyli co to życie i jak wielkim darem ono jest, tym, którzy mnie wspierali i cieszyli się ze mną moimi sukcesami. Dziękuję moim Rodzicom, Siostrze - Hani, kochanym Dziadkom, Przyjaciółkom, z którymi się znam od przedszkola, Znajomym, Wam - czytelnikom bloga i wszystkim, którzy uczynili, aby to dotychczasowe życie było takie cudowne i mam nadzieję, że dzięki Wam będzie takie już zawsze - DZIĘKUJĘ!

Miłego dnia!

















7 komentarzy :

  1. Tosiu i za tą autentyczność i bycie sobą wszyscy cię kochają. Jesteś wyjątkową osobą. Trzymaj tak dalej, spełniaj marzenia i bądź szczęsliwą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie napisany post! Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale byłaś słodkim dzieciaczkiem , 333 wszytskiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń
  4. haha tylko troszke się zmieniłaś! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo sto lat prosze pani!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas leci nie ubłagalnie :D
    Zmieniłaś się nie do poznania :D

    stylistfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale byłaś uroczym dzieckiem :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka