środa, 4 maja 2016

1 zasada - spełniaj swoje marzenia

Życie jest piękne, ale może być jeszcze piękniejsze... Marzenia - kto ich nie ma? Chyba nie znajdziemy takiej osoby, bo naprawdę - nikt nie ma wszystkiego o czym marzy. Ludzie za łatwo się poddają. Zaczynają wykonywać kroki zmierzające do realizacji swoich skrytych marzeń, ale gdy "potykają się o sznurowadła" poddają się i starają się zapomnieć o tym co jeszcze jakiś czas temu było dla nich najważniejsze. Czasem przed czysty przypadek te marzenia się spełniają. Czasem przez przypadek dowiadujemy się, że to było tak naprawdę nasze marzenie. I czasem właśnie to daje nam szczęście. Co roku na samym początku robię sobie listę marzeń do spełnienia na dany rok. I gdy przychodzi czas podsumowań wyciągam tą kartkę i z ogromnym szczęściem wykreślam marzenia, które udało się spełnić. Jeśli znajdą się takie marzenia, których nie dało się zrealizować, zapisuje je na kartkę przeznaczoną na następny rok. Nie wyobrażacie sobie jak sama czasem jestem zaskoczona widząc ile mi się udało. Najważniejsze jest to, aby mówić sobie - dam radę, zrobię to! Wiem, że łatwo jest marzyć, a nie łatwo spełniać te marzenia, ale przecież my nie damy rady? Dąż do spełnienia swoich marzeń, a wtedy na pewno odnajdziesz szczęście. 

Mam masę marzeń, które bardzo często wrzucam do folderu "nie do zrealizowania", ale potem znów je wyciągam i zastanawiam się jak je spełnić. Mówi się, że nie można mówić marzeń na głos, bo się nie spełnią, dlatego może też ich tutaj nie napiszę - z czystego przesądu. Mogę tylko powiedzieć, że codziennie staram się wykonać chociaż mały krok, np. wysłanie zgłoszenia do konkursu fotograficznego, aby niedługo móc sobie samej powiedzieć - udało mi się. Stawiaj sobie cel, wykonuj kroki w jego stronę, nie poddawaj się i spełniaj swoje marzenia!







7 komentarzy :

  1. Marzenia to bardzo ważna część naszego życia! Warto marzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie trzeba choc probowac spelniac, po drodze moze sie wydarzyc wiele pieknych wydarzen, chwil :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet te marzenia "nie do zrealizowania" można jednak w jakiś sposób spełnić:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje teksty zawsze dają mi dużo do myślenia. Świetny post! Dziękuje, ze nie usunęłam bloga i dajesz mi codziennie inspiracje do pozytywnego spędzania dnia i bycia sobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia! No właśnie, zapomniałam o tym, że można marzyc! Od dzisiaj biorę się do roboty i zaczynam...dzieki Tosiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to fajne, że masz nawet folder "nie do zrealizowania", a później znów je wyciągasz! :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny tekst :) ja mam taką swoją listę i po mału wykreślam, ale strasznie wolno to idzie.

    Ładne zdjęcia i stylizacja;*

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka