wtorek, 19 kwietnia 2016

O miłości, która dopadła mnie w zeszłe wakacje. Dresslink wishlist

Czy spotkaliście się kiedyś z opiniami, które tak bardzo Was nurtowały, że postanowiliście zaryzykować i sprawdzić, czy naprawdę jest tak jak mówią inni? Ja tak miałam w zeszłe wakacje. Mianowicie - kombinezony. Przeróżne i naprawdę wbrew tego co mówią inni - bardzo wygodne. Ludzie zawszę mówili, że to niewygodne w takich sytuacjach jak np. wyjście do łazienki. Stwierdziłam, zaryzykuję i sprawdzę - jak naprawdę jest. Od razu pokochałam kombinezony, ich wygodę i łatwość doboru stroju na dany letni dzień. Myślę, że ta miłość przetrwa jeszcze kilka ładnych lat, dlatego zdecydowałam się wybrać kilka świetnych propozycji od firmy Dresslink na sezon wiosna/lato 2016.


5 komentarzy :

  1. ja tam kombinezony uwielbiam! <3 poklikałam w linki :) mogę liczyć na Ciebie? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/04/ubrania-z-banggood-pierwsza-przesyka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam chyba nie mialam takich problemów, kombinezony lubię ale nie jest to jakaś przesadna milosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam kombinezony, ten drugi jest świetny!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten pierwszy bordo <3 kocham kombinezony :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności wybrałaś ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka