niedziela, 24 kwietnia 2016

Must have przyszłego lata

Pomimo tego, że nie widać tego za oknem, lato zbliża się wielkimi krokami. Pomimo tego, że kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy trochę lata, to ja jedną nogą stoję już w lecie i marzeniach o wakacjach. Szczerze mówiąc nie mogę się już doczekać i powoli planuję co przyda mi się tego lata albo zbieram myśli i robię sobie w głowie listę tego o czym już dawno marzyłam. Chociaż nie wybieram się na żaden odległy wyjazd, to mam rzeczy, które czuję, że przydałyby mi się, np. do użytku codziennego i myślę, że Wy też macie sporo takich rzeczy - tylko jakie? Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach. Miłej niedzieli!

Bielizna Calvin Klein - mi marzy się ta w wersji sportowej, ale jest to coś co chce mieć w swojej szafie już od dłuższego czasu, bo miałam kiedyś coś w stylu tej ze zdjęcia i wiem, że jest ona bardzo wygodna, a materiał, z którego jest wykonana jest bardzo wytrzymały i dobry jakościowo.

Bransoletka Pandora - jest to bardzo kobieca rzecz, która przyda się i do luźnej stylizacji i do tej eleganckiej. Najfajniejsze w Pandorze jest to, że każdy koralik ma swoje znaczenie, któremu my same możemy nadać jeszcze swoje własne. 


Album na zdjęcia - tak jak już wpisałam w którymś wpisie, zbieram w pudełku wszystkie zdjęcia z fotobudek, pocztówki, bilety i inne pamiątki, jednak przydałoby się zebrać je w jedno miejsce w którym nie będą się niszczyć i bez problemu będzie można je obejrzeć, dlatego w lecie zrobię poszukiwania albumu z przylepnymi stronami.

Case na telefon Chanel - Bardzo oryginalny case, a dodatkowo wykonany z silikonu, co jest dla mnie ogromnym plusem, bo uważam, że case'y wykonane z plastiku strasznie rysują telefon.

Instax - nie ukrywam tego, że bardzo chce mieć ten sprzęt i możecie to, zauważyć w każdej liście "must have" albo liście propozycji prezentów jakie tutaj robię. Oczywiście nie jest to aparat, który byłby stosowany do użytku codziennego, ale myślę, że jakieś wyjątkowe momenty z naszego życia pięknie wyglądałyby uchwycone na tych klasycznych polaroidach.

Perfumy Victoria Secret Bombshell -  czytam bardzo dużo opinii na temat tych perfum. Wszyscy piszą, że to lekkie, słodkie i idealne dla kobiet perfumy, dlatego w czasie trwania tego lata chciałabym wypróbować własnie te. 

Torebka Valentino - Klasyczna, elegancka i mała, porządna torebka, to już od dawna moje marzenie, które mam nadzieję, że w te wakacje spełnię. Taka torebka zawszę się przyda i będzie idealnie pasować do wszystkiego.


Białe krótkie convers'y  - na lato idealne! Klasyka sama w sobie.


12 komentarzy :

  1. Instax! Marzenie:) Bardzo podoba mi się pomysł robienia zdjęć aparatem tego typu, choć oczywiścia, jak napisałaś, nie na co dzień. A bielizna rzeczywiście wygląda na bardzo wygodną i przyjazną ciału:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :)
    Instax jest świetny :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Instax - marzenie. Case Chanel jest super :) ja do tej listy od siebie dodałbym chyba tylko nowe Nike.

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa instax <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. instax to również must have na mojej niestworzonej liście, ale od dłuższego czasu myślę nad jego kupnem.
    Pozdrawiam z Anglii

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś żadna z tych rzeczy do mnie nie przemówiła, ale na pewno muszę na wakacjach zamówić kamerzystę na wesele :D Ja jestem z Zamościa, ale jak znasz kogoś dobrego, a jednocześnie niedrogiego to możesz śmiało pisać :) Mogą być studenci fotografii czy coś w tym stylu :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne rzeczy :) Marzy mi się Instax :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bielizna calvin klein jest Świetna a conversy powinny być w każdej szafie :P
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam na swojej must have jeansową katankę, espadryle, białą torebkę, porządne okulary przeciwsłoneczne, ramoneskę, koszulki polo i jeszcze parę innych. Z Twojej podoba mi się bielizna,torebka,conversy, instax. A co do case to nie zgadzam sie. ja mam tylko plastikowe bo w gumowych wgl nie łapie mi wifi a case co chwila spada z telefonu :/ a porysowany nie jest wcale.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka