piątek, 1 kwietnia 2016

Kadry z ostatniego miesiąca - marzec

Nawet nie będę pisać, że marzec nie był dla mnie męczący, bo najzwyczajniej w świecie bym skłamała. W tym miesiącu naprawdę dużo się działo i był on bardzo pracowity. Chyba lekko znienawidziłam posty modowe, bo musiałam zadbać o nawiązane wcześniej współprace. Szkoła, blog, współprace, wolontariat przy Zwierciadłach, tj. przy spotkaniach teatralnych organizowanych w mojej szkole - naprawdę cała masa spraw i rzeczy, która mnie zmęczyła, dlatego uwierzcie mi, że naprawdę nie mogłam doczekać się tej kilkudniowej przerwy świątecznej. Mam nadzieję, że odpoczęliście, spędziliście czas z rodziną i że Wasze wagi nie zaskoczyły Was po zakończeniu się świąt. W tym miesiącu była chyba każda możliwa pogoda, a to nie wpływało dobrze na moje samopoczucie i chęć wstawania rano. Na całe szczęście coraz częściej na niebie pojawia się słońce, a jeszcze trzy miesiące i znów będą moje upragnione wakacje. Koniec miesiąca był dla mnie wyjątkowo miły. Otóż przed feriami zimowymi złożyłam na konkurs historyczny album fotograficzny, który poświęciłam 96 latom, które upłynęły od Bitwy pod Cycowem. W środę okazało się, że moja praca zajęła drugie miejsce i że za tydzień jestem zaproszona na rozdanie nagród do Białegostoku.  Miejmy nadzieję, że kwiecień będzie lepszy!

























4 komentarze :

  1. Gratuluję za zajęcie drugiego miejsca w konkursie! :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ten tydzien bede miala zawalony niestety :/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie gratuluję! Miesiąc kwiecień dla mnie nie zapowiada się lepszy niż poprzedni, a może i nawet gorszy, nie mogę się już doczekać wakacji, ale życzę aby ten miesiąc był dla Ciebie lepszy!
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka