środa, 13 kwietnia 2016

Co można znaleźć w mojej torebce?

Już raz mogliście przeczytać tutaj taki post. Jednak od tego czasu mogło coś się zmienić, a ja stwierdziłam, ze fajnie będzie raz na kilkadziesiąt powtórzyć taki post. Uważam, że damska torebka tak jak portfel każdego człowieka jest istną skarbnica informacji o właścicielu. Jasne, ze moja torba ma inną zawartość w dni robocze, tj. kiedy chodzę do szkoły, a inna w weekendy i dni wolne. Bardzo często zdarza się, że znajduję w torebce rzeczy, które w ogóle nie wiadomo skąd się tam wzięły, ale przydają się w danym dniu.  Jestem bardzo ciekawa jakie fakty wyciągniecie z zawartości mojej torebki. 


Portfel - portfel w torebce jest jak drugie, mniejsze życie w życiu, bo z niego możemy się dowiedzieć równie dużo o właścicielu jak z całej torebki
Telefon - jeśli mam dużo rzeczy w torebce trudno jest nieść ze soba jeszcze drugą torbę z lustrzanką, dlatego cieszę się, że mój telefon nie służy tylko do komunikowania się, ale także do robienia świetnej jakości zdjęć
Słuchawki - kto wie, kiedy będziemy się chcieli odciąć od świata i posłuchać dobrej muzyki?
Gazety / książki - to moje ulubione elementy z całej zawartości torebki kiedy mam chwilę wolnego
Gumy do żucia, jabłka, woda - nie lubię marnować czasu na posiłki, dlatego zawszę mam jakieś przekąski,  owoce i wodę w torebce
Powerbank - to mój ulubieniec ostatnich dwóch lat, który jest ze mną praktycznie zawszę kiedy wiem, że będę długo poza domem albo miejscem, w którym mam dostęp do prądu
Notatnik i ołówki - to tutaj znajdują się wszelkie zapiski, terminy, plany i pomysły, które czasem przychodzą kiedy siedzę w autobusie miejskim
Klucze - koniecznie muszą mieć duży breloczek, bo kiedy mam tak dużo "skarbów" bardzo ciężko jest je znaleźć
Mini szczotka do włosów z lusterkiem, perfumetka i ulubione gumki do włosów - w tym przypadku jestem stuprocentową dziewczyną, haha
Pomadka do ust - zdecydowanie, moim ostatnim ulubieńcem do pielęgnacji ust jest - miętowe jajeczko EOS, 





7 komentarzy :

  1. zawartosc i mojej torebki prezentuje sie podobnie ;)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja torebka prezentuje się podobnie.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo uporządkowaną zawartość torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dodałabym jeszcze jakiś puder, odtwarzacz muzyczny (nie nosze muzyki w telefonie, mam Ipoda), kable bo powerbank wymaga go zarówno osobnego do ipoda jak i do iphona, często tez upycham w niej wszelakie zakupy, a do większej torby zdarzy się też nosić lustrzankę - ta moja którą mam obecnie wazy chyba z 10kg:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, większość rzeczy noszę też w swojej :)
    Torebki to moja druga miłość. <3
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczotka do włosów jest moim niezbędnikiem. Zawsze ją mam przy sobie :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawie identyczne wyposażenie mam w swojej torebce :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka