piątek, 8 kwietnia 2016

18 pomysłów na prezent urodzinowy

W styczniu zaczęłam osiemnasty rok życia i za miesiąc wypadnie data moich urodzin. Byłam już na kilku imprezach osiemnastkowych i wiem, że wśród Was - moich czytelników, jest sporo rówieśników, którzy borykają się z problemem - co kupić znajomemu na 18 urodziny? Wiem, że najłatwiej kupić jakieś typowe 18stkowe prezenty, ale uwierzcie nie jest to zbyt praktyczne i nie każdy umie je obrócić w żart. My ze znajomymi jednej koleżance kupiliśmy słoik i włożyliśmy do niego pieniądze, bo zbierała na podróż, więc stwierdziliśmy, że skoro nie mamy pomysłu na jeden sensowny prezent, to dołożymy się do jej marzenia. Jasne możemy połączyć jeden z niżej zaproponowanych prezentów, a do niego dołożyć bukiet 18 róż i kartkę, bo wtedy - nie tylko będzie to cudowny gest, ale także miłe zaskoczenie dla solenizantki.



Myślę, że takie prezenty od serca są dużo piękniejsze niż prezenty za wszelkie pieniądze świata... Lubię małe gesty kartki, kwiaty, nagrania, dlatego nic dziwnego, że spodobało mi się video, które siostry Kardashian przygotowały dla Kris Kardashian, ale dziś chcę Wam pokazać kilka fajnych pomysłów na prezent, który możecie kupić grupą albo sami. Będzie super jeśli prezent będzie praktyczny, przyda się i co najważniejsze - spodoba się solenizantowi lub solenizantce!




Jajeczka EOS - miałam szansę przetestować je i mogę Wam powiedzieć, że są świetnie i zawszę się przydadzą!

DVD
- ulubiony serial na DVD to zawszę świetny prezent

Karta upominkowa - tutaj akurat wybrałam do Pandory, bo myślę, że fajnie jak kupicie coś tak praktycznego z czego ucieszy się dana osoba i będzie mogła kojarzyć potem dany prezent właśnie z Wami. Nie musi to być bon na biżuterię - możecie wybrać go prawie w każdym innym sklepie.

Ciekawy Case na telefon

Instax - według mnie to świetny prezent dla każdego, kto chce zachować na dłużej niezwykłe chwile ze swojego życia

Los Wyzwanios, gra imprezowa

Oryginalna książka

Kieliszki do wina - jeśli już tak naprawdę chcecie kupić coś co zaznaczy ten stan wchodzenia w dorosłe życie, to moim zdaniem mogą to być takie ciekawe kieliszki

Album - możecie do niego załączyć jakieś wspólne zdjęcia



Płyta - dobrej muzyki nigdy nie za dużo!

Ciekawa pościel

Converse - o wygodzie tych butów już dużo z nas się dowiedziało, więc dlaczego by nie pokazać jej innym ofiarowując im taki prezent w klasycznym kolorze?

Ramka na zdjęcia 

Pomadka - jeden porządny kosmetyk, to marzenie każdej dziewczyny

Portfel 

Pudełko oryginalnych kosmetyków do kąpieli 


Bilet na koncert - W tym roku jest tyle świetnych gwiazd w naszym kraju, że każdy znajdzie coś dla siebie. Oczywiście najlepiej jak pojedziecie razem!

Nie macie pomysłu? - tutaj macie coś podobnego jak my ofiarowaliśmy


18 komentarzy :

  1. Ciekawe pomysły na prezent.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lista pomysłów na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł na taki wpis :) ja na swoje urodziny dostałam prezenty, ale trochę żałuję że po prostu nie kazałam się złożyć wszystkim na coś naprawdę wyjątkowego, co służyłoby mi latami, np. jakąś fajną torebke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. doobre pomysly :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze Ci powiedzieć, że poniekąd rozwiązałaś także i mój problem :) a teraz zastanawiam się co jeszcze można kupić.. chłopakowi :O
    Pozdrawiam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam na 18-stkę od znajomych Conversy - to był strzał w 10! W kolorze czerwonym, ale to dobrze bo o takich właśnie marzyłam! ;) Bardzo się cieszę, że właśnie oni mi je kupili, ponieważ sama żałowałabym wydanych na nie pieniędzy - pochodziłam w nich TYDZIEŃ i niestety strasznie mnie obcierały, zapiętki się przetarły, więc moim zdaniem nie są to wygodne buty. Być może trafiłam na 'felerny' model. Znajomi dali mi paragon, abym mogła je zareklamować, lecz to nic nie dało - sklep Sizeer moją reklamację odrzucił, a uzasadnieniem było to, że 'chodziła pani w tych butach' ... Myślałam, że padnę w tym sklepie ze śmiechu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trafiłaś na słabą pare albo to po prostu nie są buty dobre dla Twoich stóp, bo ja miałam i w sumie dalej mam i są idealne <3

      Usuń
  7. Ach, Instax i płyta ukochanego zespołu! Jak dla mnie - prezent idealny :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja prezenty kupuję zawsze indywidualnie, idę do sklepu myślę o tej osobie i od razu widzę co mam kupić :) Każdy ma inny charakter, upodobania, więc i prezent jest unikalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszym prezentem do jak dla mnie, cos zrobionego przez siebie. Odrobina czasu, trochę wyobraźni i mozna stworzyc cos fajnego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pomysły, być może kiedyś się zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pomysły na prezenty, ja mam zawsze problem z podarunkami ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja polecam Birthday Box (bdaybox.co) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie ostatnio zaskoczył mój M, bo dostałam od niego na urodziny wielki bukiet róż, do tego moje ulubione perfumy Jimmy Choo no i w takim albumiku http://allegro.pl/mini-album-na-zdjecia-z-grawerem-serca-walentynki-i6672495445.html umieścił nasze wspólne zdjęcia. To było mega urocze ! a wy dostałyście coś tak uroczego od swoich mężów/chłopaków?? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog i bardzo ciekawe pomysły na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe propozycje, jak moja koleżanka obchodziła urodziny to kupiłam jej voucher do aerotunelu w Lesznie, bardzo chciała więc nie mogłam jej odmówić. Do tego dołożyłam jej szminkę w różowym kolorze, bo bardzo go lubi

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne pomysły, jest z czego wybierać, bo ja sama zawsze mam problem z wybraniem czegoś.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka