środa, 16 marca 2016

Paczka od Dresslink

Hej, hej!
Tak wiem pewnie macie już dość postów z ubraniami, bo ja sama powoli mam ich dość, ale jak się powiedziało "A" i nawiązało współpracę, to trzeba powiedzieć "B" i się z nich wywiązać. Wybierając ostatnią paczkę od Dresslink szukałam rzeczy, których mi brakowało albo tych, które chciałabym mieć. Zdecydowałam się na klasyczne okrągłe okulary z czarnymi oprawkami, kapelusz z dużym rondem, który idealnie nada się na wiosnę, lato, a także na jesień, gąbeczkę do podkładu, a także ciepłą bluzę z kapturem, która jest na cienkim polarku.
Obiecuję, że już w sobotę pojawi się tutaj "normalny" post!


Okulary - KLIK


Bluza - KLIK



Beauty Blender - KLIK


Resztę zdjęć mojej siostry z tej sesji zobaczycie już niebawem.
Kapelusz - KLIK

13 komentarzy :

  1. świetnie wyglądasz! :) poklikane <3 możesz pomóc mi w klikach u mnie ? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    z góry dziękuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kapelusz ladny :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza bardzo fajna.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza <3
    Pozdrawiam !
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze koniecznie wyprobowac beautyblender :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno okularki, jak i bluza są świetne <3 No coś Ty! Nigdy za dużo postów ze stylizacjami :) Uwielbiam je! :* Pozwoliłam sobie obejrzeć więcej Twoich postów i dodaję do obserwowanych ;) Miłego dnia! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia! <3 Przy okazji zapraszam do mnie, dziś założyłam swojego wymarzonego bloga! <3 www.weronikaujmowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gabeczka zawsze przydatna. Kapelusza sama szukam i nie moge znalezc idealnego :( a bluza i okularki sa super! Listy moich brakujacych i potrzebnych rzeczy sa takie wielkie ze mysle ze troche mi to zajmie zanim ja spelnie. Haha, buziaki! Robisz super zdjecia

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka