czwartek, 24 marca 2016

Naprawdę prowadzisz bloga?

Naprawdę prowadzisz bloga? Ile można na tym zarobić? Jak zdobyć czytelników, dzięki którym zarobię? Co masz z tego? Na co ci to? - Te i wiele, wiele innych, to tylko nieliczne pytania, które spotykam na swojej ścieżce, gdy ludzie dowiadują się, że mam bloga. Za każdym razem mam ochotę odpowiedzieć - nie, nie naprawdę, żartuje. Nie traktuje bloga jako "sposób na szybkie pieniądze", bo nie mam z niego żadnych pieniędzy. Traktuje bloga jak jedną z największych pasji, jak coś co z całego serca kocham. A jeśli chodzi o współprace, to czekałam na nie bardzo długo i wydaję mi się, że zasłużyłam. Po dwóch latach odezwała się pierwsza firma, a po kolejnych kilku miesiącach następna, więc to osobiście dla mnie - ogromny sukces i jestem dumna sama z siebie. Uwielbiam to, ze mogę Wam pokazywać produkty od rożnych producentów, bo moge to ukazywać na moich ukochanych zdjęciach, bez których blog by nie istniał. 

Mówi sie - "czas to pieniądz", ale czy kiedykolwiek ktoś z Was zastanawiał sie jak dużo czasu trzeba poświecić, aby przygotować jeden dobry post, który spodoba sie czytelnikom? Kiedyś sama myslalam, ze aby tworzyć bloga nie potrzeba dużo czasu, jednak dzis wiem, ze angażując sie w hobby jakim jest blogowanie, zobowiązujemy sie do pracy dwadziescia cztery godziny ma dobę przez cały tydzień. Nie narzekam. Ja naprawdę to lubię. I nawet kiedy zdarzy mi sie, ze nie mam czasu na tygodniu, bo uczę sie i musze chodzić do szkoły, to z tego powodu jeszcze bardziej lubię weekendy, bo wtedy mam czas, aby napisać, zrobic zdjecia i zaplanować dla Was coś wspaniałego na kolejny tydzień.

Jeśli kiedykolwiek będziecie chcieli zadać jedno z wyżej wymienionych pytań zastanówcie się czy chcecie pytać o pasje swoich znajomych, którzy traktują to co robią i kochają na prawdę, a nie jako pudełko na datki i prezenty. Ja mam takie blogowe motto, które pewnie już się tutaj gdzieś przewinęło, ale to ono daje mi sile, aby robić następne posty i nie mówić sobie "nie chce mi się"
 - Blog, to odpowiedzialność, a ja tą odpowiedzialność przyjmuje na siebie.




spodnie - KLIK







11 komentarzy :

  1. Fajna stylizacja. Kurteczka bardzo ciekawa.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo jak Ty, kiedy w tygodniu nie mam czasu na blogowanie, wtedy wolne weekendy to sama przyjemność, żeby zająć się blogiem :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie dobre motto. :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie pomyslalabym o moim blogu jako o maszynce do zarabiania. Jest czym zupełnie innym. Bardzo ważnym, bo czuje ze to właśnie dzięki niemu się rozwijam, mogę dzielić się z ludźmi swoimi spostrzeżeniami i czytać ich opinie, a przede wszystkim mam kontakt z tekstem. Bo to jest właśnie to co potrafię robić. Potrafię pisać. Jeszcze nigdy nie spotkała się z takim pytaniem ale myślę ze na to wszystko przyjdzie pora, a wtedy chyba wyjde z równowagi.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie pomyslalabym o moim blogu jako o maszynce do zarabiania. Jest czym zupełnie innym. Bardzo ważnym, bo czuje ze to właśnie dzięki niemu się rozwijam, mogę dzielić się z ludźmi swoimi spostrzeżeniami i czytać ich opinie, a przede wszystkim mam kontakt z tekstem. Bo to jest właśnie to co potrafię robić. Potrafię pisać. Jeszcze nigdy nie spotkała się z takim pytaniem ale myślę ze na to wszystko przyjdzie pora, a wtedy chyba wyjde z równowagi.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna stylizacja :)

    ja te teksty słyszę bardzo często. I choć nie zarabiam, to przerodziło się to w obsesję. Musze trochę przystopować, bo nie chcę żeby blog był wszystkim w moim życiu a teraz tak właśnie jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to jest. Ludzie często nie dowierzają, gdy odpowie się im, że wykonuje się daną czynność nie dla zysków. Piękne jest "posiadanie" właśnie jakiegoś hobby; czegoś, czemu mamy okazję się poświęcić i włożyć całe serce. To jest cudowne i kibicuję osobom, które właśnie realizują swoje pomysły i rozwijają się w ukochanych dziedzinach (można tak to ująć) :)

    http://inna-mysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze to napisałaś :) Pisanie bloga jest uzależniające i szkoda że teraz każdy kto ma bloga jest postrzegany jak robienie tego dla pieniędzy. Ja prowadzę bloga z wielką przyjemnością i robię to bo wiem, że jeśli będę się starać dzięki niemu uda mi się spełnić moje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie irytują takie pytania, nie wiem nawet co mają na celu. Każdy tylko wypytuje o pieniądze, chciałabym kiedyś usłyszeć pytanie, co Ci się w tym podoba, a nie ile na tym zarabiasz ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia, genialny post :) <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny strój i ciekawy post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka