czwartek, 3 marca 2016

Kadry z ostatniego miesiąca

Luty zleciał tak szybko, że sama zastanawiam się kiedy. Pomimo tego, że pierwsze dwa tygodnie bardzo się dłużyły, a to przez to, że nie mogłam doczekać się ferii zimowych, to pamiętam jeszcze pierwszy dzień miesiąca, który już się skończył. W tym roku miałam ferie w ostatniej turze z czego z jednej strony się cieszyłam, a z drugiej byłam zmęczona czekaniem na ten wolny czas. Z racji, że w roku szkolnym mieszkam u Babci i Dziadka, bo od nich mam bliżej do szkoły, a do domu jeżdżę tylko na weekendy, to dwa tygodnie w domu były naprawdę jak "turnus wypoczynkowy". Nie jeździłam nigdzie dalej, ale spędziłam naprawdę bardzo miło czas, m.in. kiedy odwiedziły mnie koleżanki z klasy. W tym roku minęły 3 lata odkąd zaczęłam prowadzić bloga, dlatego ten miesiąc był dla mnie w pewien sposób wyjątkowy i szczególny. Niestety nie przygotowałam jakiegoś bardzo specjalnego posta na tą okazję, ale ferie starałam się wykorzystać jak najlepiej do przygotowania ich na przyszłość. Przygotowałam bardzo fajny materiał na marzec - zwykły, ale trochę też przedświąteczny, który zobaczycie już niebawem.














7 komentarzy :

  1. Ale świetny mix zdjeć <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tęsknię za szkołą i feriami :D pracując muszę porządnie zaplanować takie ferie, które często są zamiennikiem wakacji ;(
    doundone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje zdjęcia są rodem z tumbrl'a :)
    Ja się bardzo rozleniwiłam przez ferie niestety :/
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka