niedziela, 6 marca 2016

Czas na przełamanie stereotypów

Czy tylko ja tak tęsknie za wiosną, ciepłem i promieniami słonecznymi? Deszczowa zima, bez śniegu  dobija mnie i tylko upewnia w tym, że mogłoby jej w ogóle nie być. Kiedy dwa tygodnie temu, podczas ferii, świeciło słońce, ptaki zaczynały ćwierkać, a termometry pokazywały nawet 12 stopni zaczęłam łudzić się, że moja upragniona wiosna wróciła i że znów będzie ciepło... Niestety szczęście nie trwało długo, bo znów zrobiło się zimno i mokro, a z tą pogodą wróciła przygnębiająca aura, którą postanowiłam zwalczać treningami na siłowni. Po dwóch godzinach intensywnego treningu wracam naprawdę padnięta, ale jednocześnie dumna z siebie i bardzo szczęśliwa - naprawdę nie sądziłam, że wysiłek fizyczny może wyprodukować tyle endorfin, dlatego jeśli macie tak jak ja, że nawet pogoda może wpłynąć na wasze złe samopoczucie, to gorąco Wam polecam zebrać się w sobie i zapisać się na siłownie albo fitness. Może jeśli zapełnimy czymś nasz plan, to szybciej minie nam okres czekania na wiosnę i ciepło? Szczerze nienawidzę zimowych butów, kurtek i czapek. Dlatego wybierając ostatnią paczkę od firmy Shein zdecydowałam się na a'la skórzaną czarną kurtkę, która będzie idealna na cienką koszulkę albo grubą bluzę z kapturem, gdy nadejdzie wiosenna pora. Wczoraj jednak połączyłam ją z jedną z moich ulubionych bluzek w paski. Nie patrzcie na to, że mam na sobie bluzkę w paski i szalik w kratkę, bo był to przypadkowy outfit, który nie miał być nawet tutaj pokazany - ale dlaczego nie przełamywać stereotypów - o tym, żeby nie łączyć dwóch różnych wzorów?


Kurtka - KLIK





13 komentarzy :

  1. Ładne zdjęcia.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz! Och, ja też czekam na wiosnę... A połączenie kratki i pasków bardzo mi się podoba :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie wyszło idealnie a co do pogody ja też tęsknie za tymi ciepłymi dniami...:)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie nie ubrałabym tu kratki i tu kratki, ale wcale nie wygląda to źle! wręcz nietypowo i całkiem fajnie :)
    Ja bym chciała trochę ciepełka, ale taką wiosnę, bo letnich upałow nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja od jakiegos czasu cwicze sobie w domku :3


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo jak Ty, pogoda wplywa na to jak się czuje, super kurtka,klikniete:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałaś, że połączenie pasów i kratki będzie w tym sezonie szalenie modne? :D Takie połączenie przyciąga spojrzenia, jest nietypowe, i o to chodzi! Tobie bardzo ładnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym też intensywnie zacząc cwiczyć ale jakos nie mam motywacji

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :)



    Zapraszam do mnie : blogbeautymix.blogspot.com dopiero zaczynam i przyda mi się każda rada od doświadczonych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny szalik :)

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie właśnie wyszło słoneczko dzisiaj i chciałabym bardzo, żeby było ciplej, bo chcę już zrzucić z siebie tą grubą kurtkę i móc delektować się ciepełkiem ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka