piątek, 12 lutego 2016

Trzyletnia przygoda z blogiem

Dzisiaj mijają dokładnie 3 lata. 3 lata pięknej przygody z blogiem.  To takie niesamowite, a zarazem takie dziwne, że ten czas tak szybko minął. Tak wiele działo się przez ten rok. Wiele pozytywnych rzeczy, opublikowałam ponad 100 postów i trzy nagrania na YT(KLIK, KLIK, KLIK), które naprawdę Wam się spodobały. Usuwanie bloga, zmiana decyzji, nowe plany i marzenia dotyczące bloga, wewnętrzna walka z hejterami, po tym jak się z nimi spotkałam, dzięki temu wszystkiemu nauczyłam się jak radzić sobie z falą negatywnych słów i emocji, kierowanych w moją stronę. Wybicie na liczniku wymarzonych 100 tysięcy, zmiana wyglądu, rozwinięcie znajomości z innymi blogerkami, zaczęcie współprac m.in. z Romwe, a przede wszystkim zapadnięcie Wam w pamięć i zadbanie o to, abyście tutaj chętnie zaglądali, to marzenia, które się spełniły! Mam jeszcze ich masę, ale na całe szczęście, czasu też mam dużo, dlatego mam nadzieję, że jeśli będziecie trzymać za mnie kciuki to wszystkie się spełnią! Jasne, było różnie - miałam dość, bardzo często miałam dość, ale jednak zawsze wracałam do tego, bo naprawdę to uwielbiam! Przepraszam nie przygotowałam na dziś jakiegoś specjalnego materiału, a wiem - powinnam. Niestety przez koniec semestru i dopiero rozpoczynające się ferie zimowe, nie miałam kiedy coś przygotować albo nie miałam kiedy przygotować coś tak dobrego jak video, które pojawiło się rok temu. Jednak mam nadzieję, że przez ferie uda przygotować mi się coś specjalnego dla Was.

Dzisiaj mam dla Was świetną propozycję eleganckiej bluzki, która świetnie wygląda i ze spódnicą i z podartymi jeansami. Romwe przysłało mi tą śliczną zwiewną koszulę w ostatniej paczce. Bluzka ma krawat, który możemy zawiązać na kokardę, jako klasyczny krawat, albo w ogóle go nie zakładać. Uwielbiam wszelkie koszule dlatego bardzo chętnie tą przyjęłam z ogromną chęcią do mojej małej kolekcji.

Dziękuję Wam - za to, że jesteście!

10 komentarzy :

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) U ciebie minęły 3 lata, a u mnie dopiero miesiąc :D Zapraszam do siebie na nowy post! <3
    http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/2016/02/miesiecznica-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia :) Gratuluję trzech lat! To nie lada wyzwanie - tak wytrzymać, wytrwać w postanowieniu przez tyle miesięcy... Jestem pod wrażeniem :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego w blogowym swiecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i bardzo interesujący post ! :) Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje że twoja przygoda z blogiem bedzie trwała jak najdłużej

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. łoo gratuluje!:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję serdecznie i życzę Ci dalszych, wspaniałych lat na blogu oraz dużo nowych sukcesów ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby wiele więcej takich lat ;) Abyś się spełniała w 100% w tym co kochasz ;) Piękne masz te zdjęcia.

    Zapraszam Cie do mnie jeśli znajdziesz chwilke ;) Ja dopiero zaczynam swoją przygodę, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka