poniedziałek, 15 lutego 2016

Rutyna dnia codziennego

Czy zauważyliście, że czasem nasze życie każdego dnia wygląda tak samo? Każdego dnia wstajemy, szykujemy się, pijemy stygnącą kawę i potem idziemy do szkoły / pracy. Popołudniu wracamy, tak zmęczeni, że nie mamy na nic siły, dlatego wykonujemy nasze obowiązki, kąpiemy się, oglądamy telewizję albo czytamy książkę, do czasu, gdy nasze powieki są na tyle ciężkie, że same opadają i zasypiamy. A potem tak następnego dnia i następnego... A zastanawialiście się co zrobić, aby  małymi czynami urozmaicić nasz dzień? Dzisiaj mam dla Was kilka małych porad:

Każda pora dnia jest dobra, aby o siebie zadbać, a dzięki moim ulubionych kosmetykom do pielęgnacji twarzy od firmy Under20 jest to wyjątkowo łatwe! Po przebudzeniu wystarczy umyć twarz żelem myjącym, później przemyć ją tonikiem i przed malowanie jako bazę nałożyć krem nawilżająco-matujący, który jest zdecydowanie moim ulubionym produktem od tej firmy, aby nasza buzia była przez cały dzień świeża i dobrze nawilżona, a poza tym nie wyglądała na zmęczoną.




Czytanie dobrej książki. Wystarczy rozdział albo dwa przed snem, aby nie wypaść z czytelniczego obiegu i urozmaicić nasze codzienne życie jakąś ciekawą historią. Ja właśnie dzisiaj zaczynam ferie zimowe, dlatego mam nadzieję, że wreszcie nadrobię moje wszystkie czytelnicze zaległości!



Poświęcanie się pasji, bardzo się cieszę, że już wielkimi krokami zbliża się wiosna, bo dni są coraz dłuższe i dzięki temu mogę poświęcać się fotografii i szykowaniu różnych materiałów dla Was na bloga. A przy okazji robienia zdjęć na świeżym powietrzu możemy bardzo dobrze się dotlenić i nacieszyć nasz organizm promieniami słonecznymi.


Nigdy nie jest zła pora, aby dostać kwiaty - nawet od samej siebie. Kwiaty są małym gestem, który niesamowicie cieszy i umie poprawić humor po ciężkim dniu. Uwierzcie mi - znam osoby, które kupują sobie same kwiaty, aby wywołać na swoich twarzach uśmiech.


Zakupy, chyba nie byłabym dziewczyną, gdybym tutaj nie napisała o zakupach. Na koniec ciężkiego albo okropnego dnia czasem wystarczy kupić sobie jeden mały drobiazg, np. pomadkę, szalik albo nowy kubek, aby zakończenie było dużo lepsze niż poprzednia część dnia. A jak to jest u Was? Macie takie czynności, które wykonujecie aby poprawić sobie humor?


15 komentarzy :

  1. Uwielbiam takie wpisy + piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zaczęłam teraz ferie i chciałam nadrobić zaległości zdjęciowe, a tu taki psikus... pogodajest straszna, więc zdjęcia nie wyjdą jakoś super, ale się postaramy ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetny post i bardzo ładne jakościowo zdjęcia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fangirl jest świetna! Ja też dzisiaj zaczęłam ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. po co wydawac pieniadze na rupiecie, moim zdaniem zakupy nie sa ani trche konieczne, tak samo jak kwiaty. A co do ksiazek to musze w koncu wypozyczyc pare, bo dlugo juz nic nie czytalam. :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aby poprawić sobie humor, najczęściej szykuję coś pysznego do jedzenia :)

    INNA MYŚL [blog]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę już się doczekać wiosny, w końcu będzie można porobić ładne zdjęcia roślinkom :D!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku przypomniałas mi o stosie książek które czekają, tak dawno tego nie robiłam :( ja uwielbiam kocyk, herbatę, ulubioną muzykę i zapachowe świece. Jedzenie to też istotna kwestia, uwielbiam szamać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, i super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja staram się każdego dnia robić coś innego. Raz obejrzę sobie serial, a następnego dnia zrobię coś na bloga. Ciekawy post! Przepraszam, że usunęłam poprzedni komentarz, ale wklejając link do mojego bloga nie zauważyłam, że wkleiłam komentarz do innego posta gdzie źle skopiowałam link do mojego bloga haha! Mam nadzieję, że rozumiesz!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety każdego dnia robie to samo....
    Super wykonane zdjecia!
    Zapraszam do siebie
    http://anoni-mowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka