czwartek, 4 lutego 2016

Niezbędnik każdej "niedziewczęcej" szafy

Hej! Chcę Wam dziś pokazać cudowny produkt jaki ostatnio dostałam. Już dawno nie byłam tak zadowolona z jakiejś części garderoby, jak teraz! Po tym jak się ubieram nie można jednoznacznie stwierdzić, że jestem dziewczęca. Jednak ludzie z mojego otoczenia, rodzina, znajomi i przyjaciele wiedzą, że to musi być "święto", gdy mam na sobie sukienkę, ale ja po prostu - uwielbiam spodnie i dobrane do nich najróżniejsze koszule. Cenię wygodę i luźną elegancję, którą można pokazać nakładając podarte jeansy, koszulę i tenisówki, dlatego nie często można zaobserwować u mnie ten przypis, który nadano dziewczynom, mówiący o tym, że musimy zawszę być ubrane w sukienkę albo spódnicę.

Niedawno napisała do mnie firma Sheinside, która zaproponowała mi współpracę. Zgodziłam się. Pierwszym krokiem jaki musiałam wykonać było wybranie jednego produktu z ich oferty. Chciałam znaleźć coś oryginalnego, praktycznego i w jednym z moich ulubionych kolorów. Decyzja padła na długą czarną koszulę, która jest idealna! Byłam nastawiona, że przyjdzie zwykła koszula, którą będę nosić do czarnych wąskich spodni, jednak nie - produkt ten, nadaję się świetnie do spodni, jak i do noszenia "jako sukienka". Wczoraj byłam przez cały dzień ubrana w nią i muszę przyznać, że nigdy nie czułam się bardziej komfortowo w sukience. Dlatego z całego serca polecam Wam zakup takiej uniwersalnej rzeczy, jaką jest - długa koszula! A co do Shein... Paczka od firmy przyszła szybko i bez żadnych wad, kontakt z kobietą, która do mnie napisała, był stale możliwy i przebiegał bez żadnych problemów, dlatego mam nadzieję, że nasza współpraca potrwa dłużej.


Koszula - KLIK 












16 komentarzy :

  1. Super wyglądasz. Ja bym się chyba nie odważyła na fiolet na ustach, ale ci pasuje! :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj udało mi się zdobyć taką koszulę/tunikę/sukienkę na wyprzedaży za 25zł. Byłam przeszczęśliwa, bo tak jak piszesz, ten ciuch nadaje się do noszenia na milion sposobów. Czy ona ma kieszenie, czy mi się wydaje? Piękny kolor pomadki :D sprawia, że całość wygląda bardzo oryginalnie!

    Pozdrawiam
    www.stylowyslowotok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny masz ten płaszczyk! Gdzie kupiłaś pomadkę !? :)JEST MEGA
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta koszula!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta koszula!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudowny płaszczyk, śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz rzadko widzę dziewczyny ubrane w sukienki, noszą raczej głównie spodnie. Koszula bardzo mi się podoba ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna koszula :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ta koszula :)
    świetnie wyglądasz :*
    http://amazingcolourxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna koszula. Fioletowe pomadki bardzo mi się podobają, ale mi średnio pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna koszula. Fioletowe pomadki bardzo mi się podobają, ale mi średnio pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny płaszczyk. Uwielbiam takie. :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka