wtorek, 2 lutego 2016

Kadry z ostatniego miesiąca

Styczeń dopiero zaczął się dla mnie weselem Kuzynki i już skończył deszczową niedzielą... Nie mogę uwierzyć, że tak szybko to zleciało, bo nawet nie wiem kiedy. Zima w tym miesiącu pojawiła się na dwa tygodnie i również już zniknęła, aż trudno się przyznać, ale nie wytrwała na tyle długo, żebym miała czas i szanse na zrobienie prawdziwych zimowych zdjęć, poza tymi zrobionymi telefonem. Ten miesiąc nie wiem jak dla Was, ale dla mnie był bardzo męczący począwszy od problemów ze spaniem, po koniec semestru w szkole. Przez te dwie sprawy niestety w styczniu dosyć rzadko coś tutaj publikowałam, ale mam nadzieję, że w tym miesiącu wrócę do "żywych", wracam do normalności. Zdjęcie drewna, które mogliście już zobaczyć na moim instagramie - zostało moim zdecydowanym faworytem tego miesiąca, dlatego też otwiera dzisiejszą galerię zdjęć. W tym roku ferie zimowe mam w ostatniej turze, dlatego wiem, że wykorzystam ten czas na naładowanie energii, śpiąc, czytając i nadrabiając filmowe zaległości. Zostały dwa tygodnie - już nie mogę się doczekać!












/'














13 komentarzy :

  1. Dla mnie styczeń też szybko minął.
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie styczeń też szybko minął.
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Styczeń był dla mnie dość męczącym miesiącem... :(
    Zdecydowanie zdjęcie drewna wygrało :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post !
    Paulinandmee.blogspot.com miło mi bedzie jesli skomentujesz nowy post :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zdjęcia!:)
    Bardzo przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny mix ;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia, ja też czekam na ferię, bo mam je w ostatniej turze, tak jak Ty ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mix ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :) fajniej jednak by się oglądało złączone po 4 i w jednym rozmiarze szerokości.
    Dla mnie ostatnio wszystkie miesiące są podobne, potrzebna mi motywacja po roku siedzenia w domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Unglaublich, aber wahr Gott ist immer groß. Nach mehreren Versionen meiner Bewerbung von der Bank, erhielt ich ein Darlehen durch diese sehr nette Dame, Mrs. Lombardi. Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an ihr per E-Mail an: marilinetricha@mail.ru es Darlehen in Höhe von € 3.000 bis € 3.000.000 bis jemand in der Lage zur Rückzahlung es mit Interesse an einer niedrigen Rate von 2 bietet % nicht, dass die Nachricht zweifeln. Dies ist eine perfekte Realität. Verbreiten Sie das Wort an Freunde und Familie, die in Not sind.
    Gott segne Sie.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka