środa, 24 lutego 2016

Jakie plany i marzenia łącze z blogiem?

Myślę, że każda osoba, która prowadzi bloga pewnego dnia zaczyna się zastanawiać - co dalej z tym moim blogiem?
Jakie mam marzenia z rozwojem mojego bloga? Czy warto go dalej prowadzić? Co mam dalej z nim zrobić? I jeszcze wiele wiele innych...
Ja tez ostatnio zadaję sobie te pytania z nadzieją, że odpowiedź na nie sama przyjdzie. Niestety, nie jest to takie proste, a ja zaczynam zdawać sobie sprawę z tego, że jeśli nie wezmę się do pracy to nic się nie zmieni i zawsze będzie to wyglądać tak jak wygląda teraz. Oczywiście mam wiele planów, marzeń i pomysłów. Marzenia? Zaczynając od takich banalnych marzeń chciałabym mieć okazję spotkać się i porozmawiać z moimi inspiracjami, idolami, faworytami i ulubionymi postaciami takimi jak Katarzyna Tusk, Maffashion, Littlemooonster albo Abstrachuje, czy Łukasz Jakóbiak - możecie się śmiać, ale ja wiem, że warto marzyć i dążyć do realizacji swoich marzeń, celów i planów. Jasne chciałabym zaistnieć, bo kto nie chcę? Ale nie każdym kosztem, jeśli będę robić dobrze to kocham, to na pewno kiedyś zaistnieję, jak nie dla innych, to głównie dla siebie. Chciałabym zacząć poważniejsze współprace, zacząć na poważnie się rozwijać w sferze blogosfery i dalej czuć się tak spełnioną i zadowoloną
z tego co robię. Plany i pomyły?  Zmiany są dobre, dlatego zamierzam zrobić totalną metamorfozę bloga i nareszcie być systematyczną. Chcę pokazywać Wam jak ważne są dla mnie fotografia i blog. Chce zapisać się na jakiś dodatkowy kurs fotografii, aby dalej doskonalić swoją pasję. Mam nadzieję, że dalej będzie Wam się podobać to co robię i dalej będziecie tutaj tak chętnie zaglądać. Zamierzam stworzyć projekt z innymi blogerami, który będzie miał na celu walkę z hejterami, bo chociaż nie mówi się o nich teraz tak dużo jak jeszcze dwa lata temu, to oni cały czas są
i dbają o to, abyśmy o nich nie zapomnieli... Jednak najważniejszy jest czas. Dajmy mu pole do popisu, a wtedy on na pewno dokona jakiś czynów, które pomogą nam znaleźć odpowiedzi na te pytania i zauważyć właściwą ścieżkę dla nas i naszego życia z ukochaną pasją. 


Aby wszystko się udawało mam kilka moich zasad, którymi chce się dziś z Wami podzielić:
- gdy szykujesz post zacznij od zrobienia zdjęć, bo to one tutaj są najważniejsze,
- pisz post o czymś, a nie o maśle maślanym,
- dopilnuj, aby cały post był przejrzysty,
- gdy spotykasz się z hejterami, pamiętaj o tym, że oni muszą Ci czegoś zazdrościć skoro wytykają Ci najmniejsze błędy,
- jak najwięcej białych elementów na zdjęciu dodaje światła i blasku,
- kiedy robisz zdjęcia ludziom zadbaj, aby były dobrze wykadrowane,
- do jednego posta wybierz jeden temat,
- pamiętaj, aby być dumną z siebie, gdy publikujesz nowy post,
- twoje posty nie muszą być długie, bo przecież twój blog jest poświęcony fotografii, a nie tekstom.






9 komentarzy :

  1. Masz bardzo fajny blog, więc mam nadzieję, że jak najdłużej będziesz go prowadziła i rozwijała.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam nadzieję, że kiedyś blog będzie drugim środkiem mojego utrzymania. :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie na końcu jest ekstra! trzymam kciuki :)
    Ja też mam swoje małe marzenia i cele.. chciałabym mieć więcej stałych czytelników, bo tych co stale wchodzą na bloga wcale nie jest tak dużo. A to ważniejsze niż super współprace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo fajne plany, a odnośnie spotkac to wierzę, że Ci się uda :). Ja z Julką miałam okazję kilka razy akurat współpracować a Łukasza znam osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda Ci się rozwinąć i w kwestii blogowania i w kwestii fotografi. Akcja przeciw hejterom to też naprawdę dobry pomysł, a co do tego, kogo byś chciała spotkać to też bym chciała potkać właśnie te osoby, a oprócz nich to wiele, wiele innych np. Jesicę i też zagranicznych blogerów i vlogerów.
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz super plany, powidzenia;3
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super plany , z całego serca życzę ci powodzenia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjecia! :)
    zapraszam :)) http://patrycjadolinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka