czwartek, 7 stycznia 2016

Ulubione zdjęcia 2015 roku

Cześć wszystkim! Wracam dzisiaj na bloga po świąteczno-noworocznej przerwie, która skończyła się już w poniedziałek. Jednak musiało minąć trochę czasu, żebym przegoniła lenia i wzięła się znów do roboty. Przez ten czas kiedy mnie tutaj nie było - nie myślcie, że nic nie wymyśliłam, nad niczym nie pracowałam i nic nie zaplanowałam - zrobiłam sporo - jednak mam to wszystko w głowie albo na kartach pamięci, więc czeka na mnie kolejny materiał do obrobienia. Dzisiaj mam dla Was post z moimi ulubionymi zdjęciami z 2015 roku. Są to różne zdjęcia począwszy od selfie, te które inni mi zrobili, te ze znajomymi i przyjaciółmi, przedmioty, instagramowe, widoki, jedzenie, aż po te z sesji, które ja zrobiłam innym. Zeszły rok pomimo braku sprzętu przez 10 miesięcy był naprawdę owocny i zrobiłam bardzo dużo zdjęć, ale wiem, że w tym roku będzie ich jeszcze więcej. W 2016 roku blog będzie obchodził swoje trzecie urodziny, więc z tej okazji pewnie jak co roku pojawi się tutaj coś specjalnego. Jednak o planach tutaj nie chce pisać, bo o nich pojawi się post w przyszłym tygodniu.A Wy macie jakiegoś faworyta wśród tych zdjęć, które pojawiły się tutaj w ubiegłym roku? Wklejajcie linki do nich w komentarzu, bo chętnie dowiem się, które zdjęcie zdobyło wasze serca.





















7 komentarzy :

  1. no ladne te zdjecia :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) A najlepsze te wakacyjne, aż tęskno ... ;)
    pozdrawiam
    http://madrzej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :).


    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalne zdjęcia i zazdroszczę tego z maff :)
    naoffashion-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix :) a zdjęcie z zimnym ogniem super:)!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka