czwartek, 21 stycznia 2016

Przepis na rozgrzanie

Szczerze nie cierpię, gdy wracam z długiego zimowego spaceru albo z lodowiska i od środka zamarzam, dlatego co roku szukam jakiegoś super rozwiązania, które pomoże mi przezwyciężyć wewnętrzne zamarzanie. W zeszłym roku nakładałam ozzie, okrywałam się kocem i siadałam przy kominku, ale potrzebowałam niestety trochę czasu, żeby się zagrzać, dlatego stwierdziłam, że czas na nowe rozwiązanie, które pozwoli mi szybciej się rozgrzać. Stanęło na herbacie, ale chciałam, żeby miała ona zimową nutkę, która pomoże ogrzać mój organizm od środka. Wystarczyło dodać tylko kilka składników, aby zmieniła się ona w mój zimowy niezbędnik. Jeśli szukacie podobnego sposobu na rozgrzanie, to poniżej podaję Wam przepis i mam nadzieję, że Was również rozgrzeje!


Przepis:

 Parzymy czarną herbatę



 Cytrynę i pomarańczę kroimy w plastry i dodajemy do wcześniej zrobionej herbaty



Na koniec dodajemy laskę cynamonu, kilka goździków i cukier trzcinowy



Gotowe! Smacznego!



9 komentarzy :

  1. Ja też bardzo lubię taką herbatę i staram się zawsze mieć kawałek cynamonu w kuchni :)
    Czasem też robię gorący napój imbirowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie cynamonu:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam białą lub zieloną herbatę + miód + mandarynka/pomarańcz :) goździków nie lubię jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  4. herbatka najlepszaa

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam! takie herbatki najlepsze!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze gdy wracam na piechotę ze szkoły to jest mi strasznie zimno.
    Świetny przepis na pewno go wykorzystam.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrym sposobem jest też powbijanie goździków w tą białą skórkę pomarańczy. Wygląda to pięknie, a smakuje tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka