wtorek, 12 stycznia 2016

O czym marzę w 2016 roku?

W zeszłym roku nie spodziewałam się wielu spraw, które się wydarzyły, ale chyba byłam też w jakiś sposób słabsza albo mniej silna niż teraz. Nie wytrzymałam fali hejtu i chciałam się pozbyć tego co jest dla mnie tak ważne, chciałam usunąć bloga, a przecież to byłoby jeszcze gorsze niż słowa tych ludzi. Każdy z nas podczas zmiany kalendarza na nowy myśli o swoich planach, marzeniach i postanowieniach na nadchodzący nowy rok.  Ja także mam marzenia i plany, które są związane głównie z blogiem, podróżami i przyjaciółmi. Nie boję się o nich mówić, bo nie wierzę w to, że można je w ten sposób "zapeszyć", ale może o wszystkich nie będę tu pisać...  Tak z zasady po prostu - zrozumcie. Są sprawy o których chce się mówić, pisać i dzielić się nimi ze światem, ale są też takie, które lepiej zostawić dla siebie, zapisać je wszystkie na kartce i schować do pudełka, a po roku sprawdzić czy udało się je spełnić i zrealizować...


W tym roku kończę 18 lat i nie wiążę z tym wydarzeniem jakiś wielkich planów, poza urodzinami albo zdaniem egzaminu na prawo jazdy, ale - marzę o jakimś "pierwszym pełnoletnim" wyjeździe z przyjaciółkami. Plany blogowe, to oczywiście - regularne publikowanie postów, we wtorek, środę i piątek, tak jak starałam się, żeby było do tej pory, stworzenie specjalnego posta i czegoś niesamowitego na 3 urodziny bloga, prowadzenie wakacyjnego i świątecznego cyklu postów i wiele wiele innych, które mam nadzieję, że dojdą do skutku. Na razie odliczam dni do wolnych dni, bo ciężko mi się po świętach przyzwyczaić do wstawania rano do szkoły. Do ferii jeszcze 31 dni. No cóż - może za rok zrobię drugą część tego posta i napiszę czy wszystko się udało? Kto wie - co przyniesie czas?




15 komentarzy :

  1. no to powodzonka! ja 18 mam juz za rok.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę abyś zrealizowała to wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji planów :). Nie ma co się przejmować hejtami, bo nie zależnie od tego co się robi, zawsze znajdzie się taki ktoś, komu się to nie spodoba.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super dresing bloga zaobserwowałam :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję że wszystkie Twoje plany i marzenia się spełnią :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. chodz ze mna w podroz zwana zyciem
    chodz ze mna przez nieskonczone szalenstwo
    timelessinmadness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, fajne marzenia, liczę że się spełnią :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim największym postanowieniem na 2016 rok jest przede wszystkim: więcej się uśmiechać i doceniać drobnostki, które pojawiają się w moim życiu. To właśnie one czynią nas... szczęśliwszymi! :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że się nie poddałaś i walczysz dalej! Trzymam za Ciebie kciuki i za o, żebyś spełniła wszystkie swoje marzenia i plany ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  11. Zycze powodzenia w spelnianiu postanowien/marzen. Abys zdala prawko, swietnie sie bawila na urodzinach i spelnila marzenie o wycieczce. Czekam na dalsze posty. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obyś już nigdy nie miała w głowie nawet takiej myśli, żeby usunąć bloga :)


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow! Beautiful post my dear!!! My new post on the blog!!! http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/01/blouse-sammydress.html please write a comment! Thank you so much!!! ))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pozwól się dać 'sprowokować'. Pokaż, że jesteś silniejsza ;) Powodzenia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog ! :)) Pozdrawiam Marta . Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka