niedziela, 20 grudnia 2015

Where is christmas magic?

Cześć wszystkim! Zaczynamy wielkie odliczanie! Jak tam się czujecie, żyjąc z myślą, że jeszcze tylko dwa dni w szkole i potem czekają na nas ponad dwa tygodnie słodkiego lenistwa? Ja pomimo tego, że nie ma śniegu staram się sobie to w każdy możliwy sposób wynagrodzić i jakoś zastąpić, by dalej czuć tą świąteczną magię. Np. robiąc świąteczne zdjęcia, które możecie dziś zobaczyć poniżej. Wczoraj byłam w centrum handlowym na ostatnich świątecznych zakupach i byłam w ogromnym szoku widząc jak mało ludzi robiło je wczoraj, wyglądało to tak jakby ktoś powiedział - "Nie będzie świąt! Odwołujemy je!" - dziwne. Pierwszy raz się z takim czymś spotkałam. Chociaż - nie narzekam! Bo nie było tłumu i ja mogłam robić sobie spokojnie zakupy. Kocham obdarowywać moich bliskich i patrzeć na ich twarze, gdy otwierają prezenty, dlatego w tym roku również z wielką przyjemnością kupowałam, pakowałam i szykowałam dla nich paczki. Obiecałam jeszcze Babci, że zapakuję jej prezenty, więc czeka mnie kolejne starcie z taśmą, papierem i nożyczkami.


Jutro lecę po szkolę do kosmetyczki, a we wtorek po jasełkach idziemy z koleżankami na kawę, potem z Mamą na zakupy, a potem jadę do domu, więc przygotowania już od jutra ruszają pełną parą! Już nie mogę doczekać się ubierania choinki, pieczenia ciast i szykowania wszystkiego w domu na przyjazd gości, a przede wszystkim nie mogę się doczekać aż zobaczycie świąteczny film, który dla Was szykuje. Jeśli chcecie wziąć udział w filmie, który ma na celu pokazać, że wystarczą dwa słowa - Wesołych Świąt - aby ludzie się uśmiechnęli. Swoje nagrana możecie wysyłać na mojego maila.


Do Świąt pozostały 4 dni.











16 komentarzy :

  1. Bardzo klimatyczne zdjęcia! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjecia:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, ja już mam wolne :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku po raz kolejny nie czuję magii świąt. Brak sniegu i dodatnie temperatury zupełnie mi nie pasują do tego okresu. Dodatkowo, tegoroczne święta będą dziwne. Wigilia pierwszy raz będzie w małym gronie, dodatkowo nie w moim domu. Wielka, coroczna choinka zamieniła się w małą 1.5 metrową 'ozdobę'. We wprowadzeniu tej magii świąt muszę sobie pomóc pierwszy raz oryginalnie pakując prezenty, co jest w tym roku popularne! Troszeczkę się rozpisałam, na koniec dodam po prostu - Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne ! będąc w takim mieście i widząc takie ozdoby czułbym klimat świąt.
    U mnie ciężko... jakieś lapmki biedne co roku na jednej obeschniętej choince w centrum..
    pozdrawiam,
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post i świetny płaszcz, który przykuł moją uwage :)

    http://lovegoodmorningstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie szukam tych cukierkowych lasek, gdzie mogę takie dostać ?
    Moje święta są niestety pracujące, jednak znajdzie się kilka dni słodkiego lenistwa.
    Moja historia bloga dopiero się zaczyna, mam nadzieję, że zaciekawię Ciebie wieloma tematami także zapraszam.
    http://zsxcv-b.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia <3
    Mi brak śniegu rekompensują wszelkie ozdoby świąteczne,których w domu mam multum :)
    Czekam na następny post, pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga :)
    Wesołych świąt! :*

    http://myslkolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częśćiej :D
    .
    .
    Może obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu) ( Ja już obserwuje)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. candy canes <3
    ja chcę żeby już było po świętach. śniego nie ma, a atmosfera zawsze jest nerwowa więc im dalej tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia ^^ Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia, mają swój klimat :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka