niedziela, 6 grudnia 2015

Szczęście, to dawać, a nie dostawać

Jak tam Kochani? Czy Mikołaj się w tym roku spisał? Minął prawie tydzień grudnia, więc nadszedł czas na przygotowanie prezentów, które już niedługo znajdą miejsce u naszych bliskich. W tym roku znalazłam w sklepach tak wiele artykułów, które są w świątecznym akcencie i wyglądają przepięknie, a jednocześnie będą bardzo oryginalnym prezentem, że nie mogłam się powstrzymać, pomimo, że normalnie nie lubię dawać ich w prezencie. Oczywiście, dla siebie też kupiłam prezenty, kubek z tytułem świątecznej piosenki i bluzę z choinkami, które razem albo oddzielnie świetnie wyglądają na wszelkich świątecznych zdjęciach. Chyba nie jestem jedyną osobą, która co roku ma problem z tym co kupić swoim bliskim, a potem jak to zapakować, żeby pięknie wyglądało... Dlatego ja w tym roku zrobiłam listę prezentów, które chciałabym dostać, i którą mogliście tutaj zobaczyć w zeszłym tygodniu, Mam wrażenie, że 90% naszej populacji boryka się z tym samym rok w rok. Część prezentów jest już zapakowana, ale druga czeka do Wigilii z pakowaniem, bo będzie spakowana w szary papier, paczki będą owiązane czerwoną wstążką, a za nią będzie włożona świeża gałązka świerkowa. Co powiecie na taki sposób pakowania? Klasycznie, ale elegancko? Pomimo tego, że zawszę podczas pakowania prezentów wydarzy się coś co nam przeszkodzi, np. skończy nam się taśma, to jest to jedno z moich ulubionych zajęć związanych ze świętami i pewnie już nigdy nic tego nie zmieni! O ile jeszcze nie kupiliście prezentów, to dzisiaj mam dla Was kilka propozycji, które mogą Wam pomóc wybrać idealne prezenty dla Waszych bliskich. 



Dla Mamy
Kiedy co roku pytałam Mamę co kupić jej pod choinkę albo czego potrzebuję, zawszę odpowiadała mi, że mam jej nic nie kupować. No i co myślicie, że się słuchałam? No niestety nie... W tym roku stwierdziłam - nie zapytam. Idę na żywioł. Nie napiszę Wam co kupiłam, bo jak Mama przeczyta wpis, to cała magia z niespodzianki zniknie. Jednak jeśli jeszcze nie macie prezentu dla swojej Mamy, to może pomyślcie o jakimś fajnym kosmetyku, dobrej książce albo płycie jej ulubionego zespołu? Jeżeli jednak nic z tego się nie nada dla Waszej Mamy, to kupcie jej skarpetki świąteczne - one zawszę się przydadzą!

Dla Taty
Ha! I to jest dobre... Co kupić osobie. która prawie cały czas pracuję i raczej nie ma czasu wykorzystywać karnetu na basen, który ofiarowalibyśmy jej w prezencie? Jeśli Wasz Tata dużo podróżuję kupcie mu płyty z dobrą muzyką, które umilą mu długi czas spędzony w samochodzie. A może Wasz Tata nie pracuję cały czas? Wtedy kupcie mu książkę, która go zainteresuję, film, który możecie obejrzeć całą rodziną albo po prostu ciepłe i wygodne kapcie, które będzie mógł nałożyć po powrocie do domu.

Dla Siosty / Brata
Kupowanie tego prezentu to zdecydowanie moje najtrudniejsze zadanie co roku! 
Jak tu trafić w gust tej młodej osóbki, tak aby jej się spodobało? Moja młodsza siostra rok temu chciała dostać pudełko kart piłkarskich, ale niestety dostała film i 3 paczki kart(w dodatku nie tych, które zbierała), no cóż nie udał mi się prezent. W tym roku muszę się bardziej postarać! Moje propozycję prezentu nie są tutaj jakieś wyjątkowe, ale myślę, że takie rzeczy też mogą się przydać i ucieszą, a mogą to być: dobra książka, ulubiony film, bluza z fajnym nadrukiem, oryginalny kubek albo gra dla całej rodziny.

Dla przyjaciółki
Z tym niby nie powinno być problemu, bo przecież znamy się bardzo dobrze i wiemy o sobie wszystko, a jednak - jakiś problem albo wątpliwość pojawia się co roku. Może to właśnie przyjaciółka jest dobrym materiałem osoby, dla której warto kupić coś z akcentem świątecznym? Albo przypomnieć jej jakieś Wasze wspomnienie wywołując zdjęcie i oprawiając je w ramkę? Ewentualnie case na telefon? Skarpetki? Książka?  Bluzka? Kosmetyki? 

Dla Babci, Dziadka, Cioci, Wujka
Jak co roku postawiłam na fotografię. Wywołałam najlepsze zdjęcia i oprawiłam je w kupione wcześniej oryginalne ramki, które każdemu powinny się spodobać i pasować do wystroju i upodobań.

A Wy co kupiliście? Albo co zamierzacie kupić? Może dzięki Waszym odpowiedziom to ja znajdę prezenty, których jeszcze nie kupiłam? Zobaczymy.









12 komentarzy :

  1. uwielbiam kupować prezenty! <3
    Świetne zdjęcia, jak i kubek!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły na prezenty, ja kocham je pakować, a potem kitrać je tak, żeby nikt nie znalazł :P
    Ogólnie bardzo lubię akcję szlachetna paczka, chyba najlepsza akcja Świąteczna :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też musze wykonać taki wpis. super pomysły;)
    ps. 'pracuję' 'podróżuję' w przypadku innej osoby powinna być raczej pracuje,podróżuje itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam dysortografię i zawsze mam z tym problem ;)

      Usuń
  4. Super zdjęcia jesteś bardzo ładna :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze dla kazdego cos sie znajdzie :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje prezentów :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pomysły :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. co za książkę czytasz dzisiaj, bo widziałam snapa, zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rainbow Rowell - "Fangirl" ;) Bardzo fajna, polecam!

      Usuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka