środa, 30 grudnia 2015

Mix Christmas Photos

Święta, Święta i po Świętach. Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak wszystko zleciał. Strasznie się rozleniwiłam przez to, bo nareszcie miałam czas, aby obejrzeć parę filmów i przeczytać kilka książek, właśnie dlatego ten post pojawia się dopiero dzisiaj, a nie w poniedziałek tak jak miałam to w planach. Jak wiecie z wcześniejszych postów - uwielbiam święta i wszystko co z nimi związane, dlatego ten post musiał się tutaj pojawić. Wszystko z nimi związane zaczęło się we wtorek popołudniu począwszy od zakupów, po mini Wigilie z przyjaciółkami, w środę rano ubieranie choinki (hahah, jak co roku przez mój niski wzrost musiałam ją dekorować stojąc na drabince) i pieczenie ciast, a czwartek, piątek i sobota, to objadanie i spotykanie się z rodziną. Gwiazdka w tym roku była naprawdę udana i przyniosła mi w większości pozycję z mojej wishlisty, którą tutaj opublikowałam na początku grudnia. Dostałam statyw, kosmetyki, torbę, itd. Ja mam nadzieję, że również trafiłam w gust moich bliskich i spełniłam ich oczekiwania. Pomimo tego, że nie było śniegu i to nie pomogło poczuć tego ciepła świątecznego, to i tak udało mi się zrobić typowo świąteczne zdjęcia, które mogliście zobaczyć na snapchacie, instagramie albo właśnie dzisiaj - tutaj. A jak Wam minęły Święta? Już nie mogę doczekać się tych w przyszłym roku!





















 



 

 


 


 









4 komentarze :

  1. Święta... Magiczny czas. Uwielbiam atmosferę, która panuje wszędzie w tym okresie. Cudownie! Szkoda tylko, że śniegu jak nie było, tak nie ma. Pewnie w styczniu się go doczekamy :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna choinka, zdjęcia piękne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia<3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. budowa wieżowca hehe - fenomenalne zdjęcia oddające klimat :)
    Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku :* www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka