sobota, 26 grudnia 2015

Merry Christmas '15

Uśmiechy całej rodziny, wspomnienia, eleganckie ubrania, biały obrus, dzieci, które nie mogą doczekać się otwierania prezentów, uszka w barszczu, racuchy z przepisu prababci i światełka na choince, to wszystko tworzy niezwykłą całość. Co roku cieszę się małe dziecko, gdy Tata przywozi choinkę i mogę razem z siostrą ją ubrać. W naszej rodzinie nie mamy raczej specjalnych tradycji, które co roku są powtarzane... Można powiedzieć, że każde święta u nas są inne, ale na swój własny sposób wyjątkowe.  A jak to jest z tradycjami u Was? Ja chcę kontynuować dziś jedną tradycję, którą zaczęłam rok temu tutaj... Niestety jak zwykle pojawiły się niespodziewane problemy techniczne, dlatego momentami prawie nie słyszymy słów, a film pojawił się dopiero dziś, a nie 2dni temu. Mam dla Was pierwszy prezent - film, który stworzyłam razem z moją rodziną, przyjaciółmi, nauczycielami, przypadkowymi osobami i ludźmi z mojej szkoły. Tak jak w zeszłym roku chciałam tak Wam pokazać, że wystarczy symboliczne "Wesołych Świąt", aby wywołać uśmiechy na twarzach nawet nieznanych nam wcześniej osób i sprawić, żeby uwierzyli, że te Święta i Nowy Rok rzeczywiście będą piękne i szczęśliwe.




Dla przypomnienia - film z zeszłego roku:

13 komentarzy :

  1. Super filmiki, naprawdę super pomysł. Ja mam kilka tradycji świątecznych i w sumie lubię za to święta :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz bede ogladac. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne filmy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyszło! :) WESOŁYCH ŚWIĄT! HAHA ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło super, tylko rzeczywiście szkoda, że w niektórych momentach nie słychać słów :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super filmik! Filmik bez problemow to jak uczen bez jedynki! Gdyby wszysytko poszlo po mysli to byloby nudno a filmik i tak wyszedl super! Mi sie bardzo podoba :D

    Zapraszam na mojego bloga! http://vframlii.blogspot.nl/ Mieszkam w Holandii a no moim blogu opisuje glownie podroze, swieta czy zwyczaje ktorych nie ma w polsce ale tez stylizacje! Napewno nie bedzie nudno! Zachecam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny prezent dla czytelników! :))) Ciekawa jest również myśl, że znasz te wszystkie osoby i to tak przemiło, że wszystkie dały się nagrać :))

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Merry Christmas

    natalee01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny filmik. Fajnie, że udało Ci się nagrać go z innymi osobami :) spóźnionych Wesołych Świąt :*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione, ale i tak wesołych świąt! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny filmik, mam nadzieję, że święta ci się udały:)

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka