sobota, 19 grudnia 2015

Jak małymi szczegółami udekorować pokój na Święta?

Uwielbiam Święta, dlatego najchętniej pokazywałabym to wszystkim w każdy możliwy sposób. Co roku powstaję tutaj cykl postów świątecznych, więc moi czytelnicy mogą dowiedzieć się o mojej malutkiej świątecznej obsesji właśnie stąd, jednak fajnie jest pokazać to, też w naszym codziennym środowisku. Oczywiście w każdym domu co roku pojawia się choinka, akcenty z Mikołajem, kartki świąteczne i cała masa innych ozdób. Jednak czy Wasze pokoje też pokazują, to że właśnie są Święta? Nie lubię przesady, dlatego jak co roku, tak i teraz postawiłam na minimalizm. Dodałam kilka akcentów i od razu czuć ducha świąt bez tej niepotrzebnej tandety.

Kocham gwiazdkę za zapachy, wspomnienia, za to, że co roku wszystko jest takie same, a jednocześnie zupełnie nowe. Światełka, pachnące świece, wazon z gałązkami świerkowymi, itd. to ozdoby, które znalazły miejsce u mnie w pokoju w tym roku. Nawet kubek z gorącą herbatą, który w danej chwili stoi w pomieszczeniu może być piękną zimowo-świąteczną ozdobą. Kocham oglądać Świąteczne filmy, w których domy wyglądają jak najdroższe domy Mikołaja, jednak to nie dla mnie i dlatego jest tutaj raczej skromnie. A jak Wy dekorujecie "swoje cztery kąty"?






9 komentarzy :

  1. W końcu widzę jakieś inne świąteczne dekoracje, a nie wciąż to samo, ciekawe pomysły :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawde piękne dekoracje. Czasem drobny detal, a daje taką różnicę! :)super


    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie dekoruje. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świeczki to dla mnie zdecydowany świąteczny must have :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie małe akcenty, dzięki którym jeszcze bardziej czujemy tę atmosferę:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wystrój bloga, obserwuję ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka