wtorek, 22 grudnia 2015

Christmas time

Dziś ostatni dzień zajęć, których przez Wigilię i Jasełka w szkole pewnie w ogóle nie będzie.  W zeszłym roku nie mogłam być na Wigilii klasowej. więc w tym roku to będzie mój pierwszy raz z nową klasą. A Wy robicie albo robiliście sobie taką małą Wigilię? Za kilka godzin nareszcie zaczyna się wolne! Nareszcie się wyśpię i naładuję wszystkie akumulatory. Przyznaje się bez bicia. Nie jestem typowym Grinchem, właściwie to w ogóle nim nie jestem. W przeciwieństwie do niego ja KOCHAM ŚWIĘTA! Tak długo odliczałam dni do nich dni, aż w końcu się doczekałam. Już za moment w całym domu będzie unosił się zapach choinki, cynamonu, barszczu, cytrusów i pieczonych ciast, a to wszystko stworzy jeden niezwykły aromat! Wszystkie przygotowania rozpoczynają się pełną parą, więc ja też piszę dla Was ten post, który będzie przedostatnim przed świętami. Dziś wieczorem zaszyję się w kuchni, aby piec ciasta i ciasteczka. 

Święta Bożego Narodzenia są jedną z moich największych słabości i nie ukrywam tego. Kocham je za każdy szczegół, nawet za tą chwilami nerwową atmosferę, która panuję w domu... Pomimo tych emocji, które towarzyszą przygotowaniom świątecznym co roku, ten jeden wieczór jest na swój sposób idealny i nic nie może tego zmienić. Uwielbiam pakować prezenty, ubierać choinkę, wieszać światełka w pokoju, słuchać świątecznych piosenek i oglądać równie świąteczne produkcje... Jednak powieszone w sklepach ozdoby zaraz po pierwszym listopada, to dla mnie ogromna przesada! Dlaczego nie ma takiego przepisu, że można wieszać ozdoby dopiero od pierwszego grudnia? Mam wrażenie, że przez to, że ten "świąteczny szał" zaczyna się tak wcześnie, to kiedy przychodzi właściwy czas, to ludzie mają już dość tego.  A magia?  Ona cała się ulatnia i na te szczególe w roku zostaję tylko monotonia. Mam nadzieję, że przez to co się dzieję nie zapomnicie o tym co najważniejsze... O szczęściu, cieple rodzinnym, o magii dawania, o pustym miejscu przy stolę, o pięknych życzeniach dla swoich bliskich i o swoich planach i marzeniach na nadchodzący 2016rok.


Pozostały 2 dni...






4 komentarze :

  1. cudowny kubek!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji świąt, chce Ci życzyć wszystkiego najlepszego.
    I abyś nie przestała prowadzić tego bloga.
    Jeszcze raz Wesołych Świąt.
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka