środa, 2 grudnia 2015

All I Want for Christmas...

Kochany Mikołaju w tym roku chce prosić Cie o... Nie no, aż tak nie będzie. Z racji, że wczoraj zaczęliśmy tutaj grudzień świątecznymi inspiracjami, chcę Wam powiedzieć, że ten miesiąc na blogu będzie typowo świąteczny. Uwielbiam święta, kocham wszystkie akcenty świąteczne i rodzinną atmosferę, ubóstwiam zapach cynamonu i choinki oraz naprawdę wielbię zimowo-świąteczne zdjęcia i wszelkie akcenty! Dzisiaj mam dla Was post z moją prywatną listą życzeń do Mikołaja. Pewnie spotkacie się z takim postem jeszcze na wielu blogach w tym miesiącu, jednak dla mnie jest to świetny pomysł z racji, że możemy pomóc naszym bliskim albo znajomym w trudzie kupowania prezentów dla nas samych. a może nawet do zainspirowania ich co do dalszych zakupów dla innych. Nie wymieniałam wszystkich książek, filmów albo np. wszystkich sezonów Plotkary na DVD, bo to za oczywiste, ale te rzeczy, które mogą nie tylko moim bliskim ułatwić zakupy. Oczywiście magia jest w dawaniu, a nie dostawaniu, dlatego może ta lista będzie też listą prezentów jakie ja powinnam kupić? Kto wie?



Właściwie nie wiedziałam co chcę dostać, więc wybrałam się do mojego ulubionego sklepu w poszukiwaniu inspiracji i w samym H&M znalazłam tyle pięknych rzeczy, które chciałabym dostać, ale tylko kilka z nich się tutaj pojawi, a w nich m.in: piżama, komin, jeansy i piękne botki z suwakami!







 ♥ Bilet na Open'er Festiwal 2016

 ♥ Bon na sesje fotograficzną, w której mogłabym wziąć udział i do której ktoś by mnie przygotował
 ♥ Bielizna Calvin Klein

 ♥ INSTAX, to jest moje marzenie już od bardzo bardzo dawna i ufam, że niedługo się spełni



♥ Celebrytka



♥ Case na telefon  (Trendmania, na Galaxy Note 3)

 ♥ Zestaw kosmetyków do kąpieli
♥ Bluza bez kaptura, najlepiej biała z oryginalnym wzorem

 Lub Aloha From Dear zaprojektowana dla omenaafundation,  dzięki której zakupowi na Mustache.pl wspieramy fundacje Omeny Mensah

 ♥ Książki


KLIK  KLIK  KLIK

Lampa Fotograficzna 


19 komentarzy :

  1. Świetne rzeczy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te botki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : honeydaisie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. moja lista zakupów jest kolosalna, tylko skąd brać na to kasę? :P
    tą bluzę rip diet jakis czas temu sprzedałam, a na ksiązke zoe też poluję.

    ps. ten kubek z Rossmanna tak cudny<3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dostane nowy obiektyw :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka z H&M to moje marzenie, świetny post, uwielbiam takie przeglądać, ponieważ są bardzo inspirujące, można znaleźć wiele pomysłów na prezenty, a ja osobiście do tego głowy nie mam :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię świąt :) Fajny napis na kubku :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już swój bilet na Open'era od Mikołaja dostałam :D Fajne propozycje

    COCOCHINES BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Super propozycje ;) Ja sobie softboxy chyba zafunduję na przyszły rok ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa lista prezentów, ja z obdarowywaniem bliskich nie mam problemu, już mam w głowie zaplanowane pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlasnie ja bym chciala bielizne Celvin Klein, moze moj chlopak wpadnie na taki pomysl haha :D
    I lapmy fotograficzne tez sa na mojej liscie :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ed sheeran *.*. Instax'a też bym chciała dostać :D. A tak ogólnie to świetny pomysł na post :)

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! I am in love with your blog. Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bielizna z cc najlepsza :D

    sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post! Prześwietne rzeczy :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ta torba z H&M jest cudowna! :)
    na święta chciałabym chyba pieniądze, bo zbieram na lustrzankę :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmm bilety na openera to byłoby coś! niestety cena za jeden dzień zabija, Florence i RHCP grająw różne dni więc przydałby się już karnet, a ten to już w ogóle :(
    Torba z H&M jest bardzo fajna, to chyba nieśmiertelny model, który widziałam już w tylu odsłonach, że o mamo!
    No i instax!♥ sama dostałam na 18 naste urodziny od przyjaciół mini7 i uwielbiam go! fakt, wkłady są dość drogie w porównaniu do ich ilości, ale uwiecznianie nim najważniejszych i wyjątkowych momentów jest cudowne i no po prostu te zdjęcia mają swój klimat *.*

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka