czwartek, 31 grudnia 2015

16 postanowień na 2016 rok

Tym postem kończymy rok na blogu, ale nie na zawszę. Jutro obudzimy się w nowym, już 2016 roku, który mam nadzieję, że przyniesie nam wszystko co najlepsze! Ten rok upłyną naprawdę bardzo szybko, sama nawet nie wiem kiedy. Przyniósł wiele złych, ale także bardzo nowych doświadczeń do mojego życia! Skończyłam, a najważniejsze przeżyłam pierwszą pierwszą klasę liceum, usunięto mi wyrostek robaczkowy, zrobiłam totalną metamorfozę mojego pokoju, zaczęłam pierwsze współpracę, przygotowałam trzy specjalne filmy dla Was, zmieniłam moje nastawienie do wielu spraw, dostałam nowy sprzęt, zarobiłam na moje wymarzone superstary, blog też przeszedł wielką metamorfozę, Wy pokazaliście mi, że mam świetnych czytelników, no i w końcu wybiło 100 tysięcy wyświetleń! Dziękuję wszystkim osobom, które przyczyniły się do tego, że ten rok był na swój sposób wyjątkowy i tym, którzy pomogli mi uwierzyć, że był wyjątkowy. Nowy rok, następny rok życia, nowe przemyślenia i nowe postanowienia i pomysły. W dzisiejszym poście przedstawiam Wam moją prywatną listę postanowień na 2016 rok.

16 postanowień na 2016 rok:

1. Pobić moje wszystkie blogowe rekordy
2. Pojechać na Opener'a
3. Mieć super imprezę osiemnastkową
4. Zdać egzamin na prawo jazdy
5. Przeżyć najlepsze wakacje w życiu
6. Pojechać na Światowe Dni Młodzieży
7. Wyrzeźbić mięśnie brzucha
8.  Bardziej zadbać o bloga
9. Nauczyć się czegoś zupełnie innego
10. Obejrzeć wszystkie sezony Przyjaciół i Plotkary
11. Zacząć regularnie biegać
12. Zmienić coś w sobie
13. Spełniać swoje marzenia
14. Pojechać na koncert Ed'a
15. Żyć zdrowo
16. Nie bać się mówić tego co się myśli

W tym szczególnym dniu, życzę Wam wszystkiego co najpiękniejsze, 
abyście pozostali zdrowi i szczęśliwi, żebyście byli dumni z tego co robili i odnosili same sukcesy oraz spełnienia wszystkich marzeń! 
Szczęśliwego Nowego Roku!








10 komentarzy :

  1. Oby udało się spełnić wszystkie postanowienia :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie ze sztucznym ogniem :) spełnienia marzeń i celów w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :-) spełnienia WSZYSTKICH 16 postanowień :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kreacja! Życzę Ci spełnienia wszystkich postanowień noworocznych, wytrwałości i wiele samozaparacia :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to życzę, żebyś wszystkie spełniła i jeszcze więcej! :)
    Zostaję na dłużej- obserwuję i zapraszam do siebie:

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. spelnienia marzen w takim razie!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę spełnienia tych wszystkich postanowień :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. happy new year!
    beautiful dress
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w realizacji postanowień :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka