sobota, 21 listopada 2015

Życie jak z filmu

Naprawdę uwielbiam oglądać filmy, zdecydowanie jest to jedna z moich największych pasji i to najbardziej lubię robić w długie jesienne wieczory, kiedy za oknem jest ciemno, a na dwór lepiej nie wychodzić bez grubych skarpet, czapki i szalika. Kiedy już zacznę, nie mogę przestać - oglądam jeden, drugi i następny. Aż obejrzę ich cała masę i mam wiele różnych dziwnych myśli w głowie. Czy macie tak czasem, że po obejrzeniu jakiegoś filmu wkręcacie się tak bardzo w jego akcje, że potem przez tydzień myślicie o tym co się w nim działo i co byście zrobili gdybyście byli danym bohaterem? Jeśli nie, to naprawdę zaczynam się o siebie martwić. Mam czasem wrażenie, że niektóre sceny z mojego życia mogłyby się świetnie nadać do jakiegoś filmu albo już są z niego wycięte. Np. niektóre poranne wojny ze zmęczeniem i maraton na przystanek autobusowy świetnie nadałyby się do filmu o licealnym życiu, a mniejsze kłótnie z siostrą idealne byłyby do rodzinnych komedii. 

Może to brzmi dziwnie, ale naprawdę tak jest. Ile z nas będąc w gimnazjum i oglądając idealne komedie romantyczne dla nastolatek, marzyło o tym, aby za kilka lat zakochać się bez pamięci w idealnym chłopaku ze szkolnej drużyny? Jednak z czasem, zauważamy, że to były tylko głupie marzenia, a teraz kiedy ktoś opowiada nam, że poznał swojego męża w wieku 17 lat, to mówimy, że to okropne, bo przecież my mamy tyle lat, a chłopcy to tylko problemy. Albo ile z nas mając jakieś 7 lat i oglądając Winx, mówiło - "Ja jestem tą i tą..." Która z nas nie chciała być Ronie z Last Song, która pomimo okropnie smutnego życia, była niezwykle ciekawą bohaterką, która znalazła niesamowitą miłość na wakacjach... - Przecież to chodziło o dokładnie to samo co teraz. Widziałyśmy idealne, szczupłe i piękne bohaterki w dodatku z super mocami i marzyłyśmy o tym, aby w przyszłości nimi być. Spójrzcie na to inaczej. Wszelakie inspiracje także bierzemy z filmów, więc dlaczego by nie zaczerpnąć z nich wzoru idealnego życia, miłości, szczęścia albo wyglądu? Jednak to nie zależy tak do końca od nas, tylko od naszego mózgu i tego jak wygląda nasze życie. A co Wy myślicie o tym wszystkim? Już od dawna myślałam, żeby napisać ten post, jednak zawszę schodził na boczny tor, aż do teraz, kiedy wreszcie ujrzał światło dzienne.






11 komentarzy :

  1. U mnie w szkole co roku jest organizowana Szlachetna Paczka i klasą zbieramy pieniążki i np. kupujemy pieluszki, środki chemiczne i inne takie rzeczy :) Bardzo ciekawy post, pamiętam jak byłam mała to siedząc w wannie "zamieniałam się" w syrenkę H2O :P
    Śliczne zdjęcia :*
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czesto sobie wyobrazam jak to jest wcielic sie w zycie danej postaci lub jakby o moim zyciu nakrecili film :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam filmy! i mam podobnie - często zdarza mi się, że dłuuugo po obejrzeniu je jeszcze "rozkminiam" :) poza tym mimo 24 lat nadal podkochuję się w aktorach... :)

    świetny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  4. Często wyobrażam sobie(z głupoty), że gram w jakimś filmie hehe :D

    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja równiez uwielbiam oglądać filmy. I zgadzam się, dużo osób ogląda film i wyobraża sobie ,że tak powinno być w życiu .
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem wielką fanką filmów! Często wcielam się w bohaterów, analizuję całą akcję, marzę, żeby moje życie wyglądało podobnie. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każdego skrytym marzeniem jest wcielenie sie w swoją ulubioną postać z filmu haha
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba każdy z nas chociaż przez chwilę chciał się kiedyś poczuć jak w filmie :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja czasami mam takie sny że gram w filmie haha! :D xx

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka