sobota, 28 listopada 2015

Kadry z ostatniego miesiąca

To już trzeci post z cyklu - Kadry z ostatniego miesiąca. Bardzo się cieszę, że ten cykl się Wam spodobał i że tak chętnie do niego zaglądacie i komentujecie zdjęcia. W tym miesiącu jesiennie i bardzo kolorowo, dlatego mam nadzieję, że dzięki temu post będzie dla Was jeszcze ciekawszy. Listopad, był miesiącem, w którym naprawdę bardzo dużo się działo i który dał mi nieźle w kość, ale musiałam pamiętać też co sobie postanowiłam 1 listopada. Jadąc na groby pierwszego dnia tego miesiąca postanowiłam, że znajdę jakieś słowo, które będzie mi po pomagać w tym miesiącu - stanęło na słowie - organizacja i dlatego to właśnie w tym miesiącu bok mojej szafy był poobklejany różnymi karteczkami z zapiskami, terminami i ważnymi pojęciami albo cytatami, które uwielbiam. Miesiąc na blogu zaczął się od posta zdjęciowego z dnia przebierańców w moim liceum. Pojawiły się tutaj też dwa posty dzięki współpracom z firmami Dresslink i Romwe, które mam nadzieję, że zagoszczą tutaj na stałe, bo dzięki Nim mogę Wam tutaj pokazem coś innego i oryginalnego. Na grudzień przygotowałam dla Was całą masę postów, które mam nadzieję spodobają Wam się tak bardzo jak mi się spodobały. W grudniu pojawi się tutaj też już drugi świąteczny film, który w zeszłym roku uzyskał tak duże wasze uznanie oraz chęć udziału w nim. No cóż, już żyję świętami, więc możecie ten temat głównie zobaczyć na moich kontach na portalach społecznościowych, ale już tak mało czasu zostało, więc dlaczego by nie zacząć nucić "Last Chrismas"? Albo nie kupić parę prezentów na rozpoczynających się właśnie wyprzedażach? Do świąt pozostało 26 dni... Grudzień zapowiada się bardzo aktywnie, zaplanowałam dla Was mase świąteczno-zimowych postów. We wtorek pojawią się tutaj świąteczne inspiracje, a w środę lista prezentów do Mikołaja.













Świąteczne ozdoby na jednej z lubelskich galerii


W tym miesiącu słowem kluczowym była - organizacja

Świąteczne podarunki od firmy Spirolife


Uwielbiam każdą kawę, jednak w tym roku moje serce podbił "Cydrowy czar", pyszna herbata z goździkami, cynamonem i cytryną z Costa Coffee.


Ostatnie jesienne zdjęcia z tego roku






Szykowanie postów na grudzień

Urodzinowy tort niespodzianka dla Mamy


Pierwszy w tym roku przymrozek


Promocja w Rossmannie oczywiście nie przeszła obok mnie obojętnie, więc kupiłam trzy moje ulubione konturówki do ust, których ja używam do całościowego makijażu ust.








Nowe wlepki



Szukanie świątecznych inspiracji na posty oraz małe zakupy prezentów

17 komentarzy :

  1. Jak ja uwielbiam oglądać takie piękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny mix :3 pamietam wiekszosc postow, haha


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to fajnie Ci miesiac minal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, najbardziej przypadły mi te zimowo-jesienne. :) Zazdroszczę zorganizowania!

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia!
    zapraszam do siebie :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że był to dla ciebie bardzo udany miesiąc! :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia <3 Aż mi się uśmiech na twarzy pojawił :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawde śliczny blog ! masz wielki talent do fotografowania :)
    obserwuje
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie posty! Świetne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie posty, bo są inne zawsze są inne. Szczególnie spodobało mi się twoje zdjęcie w kapeluszu, jest piękne. Pozdrawiam :)

    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia!:) Uwielbiam takie posty!:)
    Pozdrawiam cieplutko, zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się takie posty :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ! Widzę, że listopad minął świetnie :) Lece do Costy na cydrowy czar bo zrobiłaś mi smaka ! :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne podsumowanie miesiąca :) jak wiele można wyrazić zdjęciami i uchwycić chwile, lubię to <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super podsumowanie! Świetnie wymyślone :*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka