środa, 11 listopada 2015

Jesienno-zimowe czasoumilacze

Czy tylko ja mam tak, że kiedy nadchodzi jesień chowam się pod grubymi warstwami swetrów, płaszczy, szalików i czapek? Owszem, szaliki co roku są coraz bardziej słodkie! Ale ludzie wtedy wyglądają i czują się jak bałwany, które ledwo mogą stawiać krok. Proszę niech nikt nie poczuję sie urażony tymi słowami, ale taka jest prawda i myślę, że nie tylko ja tak uważam. Z resztą można to zauważyć patrząc na niektóre osoby z naszego otoczenia, które całą zimę chodzą w rozpiętej kurtce oraz bez czapki i szalika.

Pomimo znienawidzonego zimna, uwielbiam zime, bo wtedy są święta, a ja rok w rok od początku listopada odliczam do nich dni. Oczywiście denerwują mnie Mikołaje w reklamach zaraz po Święcie Zmarłych albo przystrojone witryny sklepowe - bez przesady! Przecież jeszcze tyle czasu! Czy nie wystarczyłoby zacząć tej całej świątecznej kampanii na początku grudnia? Niestety to smutne, ale prawdziwe. Święta to magiczny czas w roku, czas przemyśleń, czas pojednań i bardzo rodzinny czas, który bije do nas ciepłem, przez samą swoją aurę, ale czy to na pewno dobry czas do reklamowania swojej firmy na siłe? Przez to wszystko co się dzieje, mam wrażenie, że gdy przychodzą święta ludzie najzwyczajniej w świecie mają ich dość albo są już nimi znudzeni.

Czasoumilacze tej jesieni to zdecydowanie:
  • gorące herbaty z imbirem, które są świetne, kiedy wraca się przemarźniętym z dworu tak bardzo, że nie wiemy czy nasze ręce i nogi zaraz się nie odłamią jak kawałki lodu
  • migdały i żurawina oraz kasza jaglana z bananami, zimą, kiedy łatwo jest złapać niepotrzebne kilogramy warto jest postawić na zdrowszą przekąske niż chipsy albo czekolada
  • "Elementarz Stylu", "W śnieżną noc", czyli dwie z wielu książek, które tej jesieni będą moimi ulubieńcami i będe do nich wracać jeszcze bardzo wiele razy
  • gruba czapka z pomponem i świąteczne filmy oraz wiele wiele innych. 
A Wy jakie macie czasoumilacze w tym sezonie?










12 komentarzy :

  1. Kooooocham Twojego bloga!
    Każdy post jest tak świetnie przygotowany, taki przejrzysty, prosty, klasyczny! Uwielbiam to miejsce :)
    Pozdrawiam cieplutko, nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasoumilacze na jesień? Jak na razie biologia, awesta i nadzieja na gorącą kąpiel po powrocie z piątkowego wykładu.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! :) uwielbiam herbatę z imbirem i żurawinę! :) dla mnie umilaczami są ulubione książki i kakao! :)

    pozdrawiam!
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim jesienno-zimowym czasoumilaczem są cieplutkie skarpetki i sweterki! No i oczywiście herbata z cytryną i jakaś dobra książka ;33
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili! Nie obrażę się za jakiś komentarz i obserwację! <3
    http://megany-meganyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mandarynki! <3 już nuiedługo będzie ich cała masa :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gorace herbatki najlepsze :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. te książki chodzą za mną juz dlugo :< umilacze to świeczki&woski yc,ulubiona muzyka, herbata biała z pomarańczem i milutki kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie najwspanialszym umilaczem w tym czasie są wszelkiego rodzaju herbaty, taka kwintesencja chłodnych, jesiennych wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOo listy do M!
    Muszę obejrzeć :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs blogowy "TOP 5"

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię usiąść z książką :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również od listopada odliczam dni . Dopiero początek listopada a już puszczają świąteczne reklamy , kocham tooo ♥
    Wiekszość dziewczyn chodzi w zimę w odpiętej kurtce bez czapki a jak mają szalik to nie zasłaniają szyi . Nie mam pojęcia dlaczego one tak robią ...

    http://loanliz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowanie wtedy czuję się jak bałwan i nie mam pojęcia co z tym faktem mogę zrobić :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka