środa, 4 listopada 2015

Elementarz stylu

Tak dużo, a zarazem tak mało się teraz dzieje. Obecnie złapał mnie jakiś wirus i miałam dziś czas, aby przygotować i zaplanować parę postów na listopad. Kiedy jestem w szkole naprawdę czasem ledwo mam czas, aby wyjść do księgarni po nową książkę albo na kawę z przyjaciółką. A kiedy już zdarza się wolna chwila, zawszę znajdzie się milion spraw do załatwienia, zakupy do zrobienia, oprawienie starych wydrukowanych postów, a odpowiadam też wtedy na wasze maile i zapytania o sesje, dlatego wtedy maseczka, którą mam wtedy na twarzy zasycha i staję się niewidoczna, przez co zapominam, że ją w ogóle nałożyłam. Jednak uwielbiam czas, kiedy już z tego mojego szkolnego życia wyciskam wolne chwilę, aby poćwiczyć, zrobić sesje, przygotować nowe posty albo przeczytać dobrą książkę, taką jak tak, o której możecie przeczytać poniżej!


A czy Wy zastanawialiście się kiedykolwiek nad tym, czy Wasze życie, myślenie albo poglą∂y mogą zmienić proste rady? Katarzyna Tusk, autorka genialnego bloga Makelifeeasier, stworzyła równie genialną, nietypową, ale piękną książkę, którą pokochałam i pochłonęłam od razu. Owszem, książka weszła do księgarni kiedy miałam szkołę, kupiłam ją w środku tygodnia i miała zaczekać z czytaniem do weekendu, ale nie wytrzymałam, przeczytałam ją po powrocie ze szkoły - w dwie noce. Książka jest świetnie napisana, ma cudowną, ale prostą okładkę i zawiera przepiękne zdjęcia, które oglądałam już może sto razy! Posiada wiele porad, które są proste, ale jak wiele mogą pomóc. Jeśli zastanawiacie się czy kupować tą książkę, to skończcie się wahać i biegnijcie do księgarni, bo naprawdę warto! Nie jestem jak szafiarka, ubieram się luźno, ale czasem elegancko, a zarazem klasycznie, dlatego nie przypuszczałam, że te małe porady, zmienią tak wiele w moim codziennym wyglądzie. Na przykład, wiosenną porą uwielbiam nosić luźny biały tshirt i zwykłe jeansy, jednak kiedy myślę, że trzeba się ubrać bardziej elegancko - zmieniam całość. Pani Kasia w jednym z rozdziałów swojej książki przekonała mnie, że robię to niepotrzebnie, bo wystarczy dodać czarny żakiet; eleganckie, klasyczne, czarne buty i kopertówkę, a wtedy bez większych zmian, moja stylizacja będzie elegancka i idealna na przykład na imprezę. Ale czy bluzka w paski też może być elegancka? Chyba pójdę, przymierze ją i sprawdzę! Trzymajcie kciuki oby tak było!











28 komentarzy :

  1. Bluzka w paski również może być elegancka! Jeszcze nie mam w swoim zbiorze Elementarzu Stylu, ale z pewnością po tym poście, trafi na liste moich ulubieńców, super zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, prosty post :) Zastanawiałam sie nad tą książką i chyba mnie przekonałaś <3
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo chcę książkę Kasi, ale ciągle mam jakieś wydatki :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na spotkaniu z Kasią, jest cudowna! Zapraszam do nas www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia.
    majka-maja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ta książka wydaje się świetna !
    obserwujemy:)? dopiero zaczynam

    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post :) Śliczne buty :)
    Może wspólna obserwacja?
    Nasz blog ♥-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. książka wydaje się być naprawdę niezła ^^
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiła mnie ta książka, chyba niedługo zacznę się za nią oglądać, hahaha.

    Zapraszam serdecznie :)
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka wydaje się być naprawdę ciekawa. Chyba w końcu ją zamówie.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam na tyle pozytywnych opinii o tej książce, że chyba muszę po nią sięgnąć :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są śliczne :*
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Naprawdę zachęciłaś mnie do tej książki. Sama uwielbiam bloga Kasi Tusk, już dawno tam nie zaglądałam, ale właśnie to zrobię! :) I chyba kupię tę książkę :)

    http://our-womenly-style.blogspot.com/2015/11/141changes.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie książki, które się szybko czyta. :D Świetne zdjęcia. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super książka, polecam! pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka wydaje się być ciekawa ;)
    świetny post
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie ładna jakość zdjęć! <3 jaki to aparat?

    http://jessica1209240.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. książka wygląda na ciekawą :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna książka ;)
    A ty masz świetną bluzkę!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam nic o tej książce, ale z chęcią dowiem się jeszcze więcej :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również lubię paski, jeszcze nie słyszałam o tej książce, ale chyba się skuszę :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o tej książce :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa książka, jeszcze o niej nie miałam okazji usłyszeć.
    Jednak mimo wszystko wydaje się być warta zakupu

    Dziękuję za miły komentarz u mnie, w wolnej chwili zapraszam ponownie ; ♥KLIK♥ <a

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka