środa, 18 listopada 2015

Christmas and New Year's Eve wish list from Dresslink

Minęła połowa listopada, a w sklepach pojawiła się cała masa nowych świątecznych reklam, promocji i kolekcji. Ja zdecydowałam się wybrać jednak rzeczy, które no cóż - do tych tuzinkowych nie należą, a są oryginalne i bardzo ciekawe.  Idealne rzeczy znalazłam w sklepie Dresslink.com. Dresslink to sklep internetowy z niezwykle bogatym asortymentem, dzięki, któremu każdy znajdzie coś dla siebie za naprawdę niewielką kwotę. Dzisiejsza "wish list" jest w 100% inspirowana nadchodzącymi świętami i zimą. W tym miesiącu nie kierowałam się myślą - co przyda mi się na co dzień, lecz - co przyda mi się w święta i sylwestra oraz będzie dla mnie wygodne. Na świąteczne przygotowania i poranki wybrałam luźne sukienki, w których w ostatnim czasie najwygodniej się czuję, a na te specjalne wieczory, wybrałam eleganckie kombinezony, które będą idealnie pasować do wysokich butów, prostego żakietu i kopertówki. Chyba nie byłabym sobą gdybym nie wybrała w tym przedświątecznym czasie świątecznych gadżetów, które nie tylko będą świetnie wyglądać na zdjęciach, ale także posłużą za piękną dekoracje mojego pokoju. Jak Wam się podobają rzeczy?

Nie jest za fajnie żebrać, ale proszę poklikajcie w linki pod zdjęciami... W wakacje nawiązałam współpracę z tą firmą. Jeśli nie będziecie zaglądać na ich stronę poprzez linki umieszczone na moim blogu, to nasza współpraca się urwie, a ja nie będę mogła więcej pokazywać Wam ich produktów tutaj. Mam nadzieję, że paczka, którą zamówiłam wczoraj wieczorem szybko przyjdzie i w grudniu pokażę Wam tutaj zdjęcia tych produktów w jakiś świąteczno-zimowych sceneriach.

SUKIENKI


KLIK   KLIK   KLIK


KOMBINEZONY




KLIK   KLIK   KLIK


KLIK   KLIK   KLIK


Konkurs! 
W komentarzu podaj cenę wybranych rzeczy (im więcej tym lepiej!) i link do swojego bloga
W kolejnym poście polecę 5 blogów, które najbardziej mi się spodobały :)

10 komentarzy :

  1. Wiem, ze to dla ciebie duzo znaczy dlatego poklikałam we wszystkie linki, mam nadzieję, że będziesz kontynuowac współpracę ;)
    US$ 3.79
    US$ 4.59
    US$ 5.05
    US$ 5.52
    US$ 6.09
    US$ 5.75
    US$ 1.39
    US$ 1.33
    US$ 2.97

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś:) Mam nadzieję, że Twoja współpraca z tym sklepem się nie urwie:)
    czarna sukienka-$3,79
    błękitna-$4,59
    szara-$5,05
    granatowy kombinezon-$5,52
    czarny(długie nogawki)-$6,09
    czarny(krótkie)-$5,75
    maski-$1,39
    małe, świąteczne torebeczki-$1,33
    tabliczki-$2,97

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne lekkie sukienki :) Uwielbiam aurę świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam w kilka ;)
    zapraszam do mnie: http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy, poklikane :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka czarna jest śliczna, taka prosta :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka