wtorek, 6 października 2015

Must have autumn and wishlist


Mała odskocznia. 
Dzisiaj krótko i n temat. Dzięki współpracy z firmą Dresslink, na ten tydzień przygotowałam dla Was moją prywatną listę "must have" tej jesieni. Jak już pisałam w poprzednim poście, już dawno znudziły mi się kolorowe i barwne rzeczy. Teraz to głównie czernie, biele, szarości i granaty zapełniły moją szafę, dlatego i tutaj nie mogło ich zabraknąć.




Jesień to czas, kiedy bez wszelkich wątpliwości powinniśmy zmienić coś w naszej garderobie. Jeśli nawet nie cały styl, to chociaż topy na ramiączkach wymieńmy na bluzy i swetry z długim rękawem. Ja osobiście uwielbiam grube i ciepłe swetry, które chronią mnie przed zimnem jesienią. Pomimo tego, że ukrywamy się pod grubymi płaszczami, kurtkami i szalikami, nie zapominajmy, że dobry i schludny wygląd to plus kilka punktów do naszego samopoczucia.


Jednak perełką tej listy jest kapelusz z dużym rondem, który będzie niesamowicie komponował się z płaszczem, skórzaną kurtką albo futrzaną kamizelką. Jak już mogliście zauważyć, kapelusze te są nie tylko modne w tym sezonie, ale także prawie każdy wygląda w nich dobrze, a poza tym ciekawie!


Proszę Was poklikajcie w linki pod zdjęciami
Wszystkie rzeczy pochodzą z firmy:




11 komentarzy :

  1. Dobre wyglądanie to dla dziewczyny +100 do samopoczucia za czucie się piękną.
    Jesienią wolę chować t-shirty pod sweterkami zamiast nosić swetry, ale taki kapelusz może sobie sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  2. kapelusz i ciuchy są niesamowite! :) P.S. świetny design bloga! :)

    obserwuję, bo bardzo mi się tutaj podoba! :)


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rzeczy! :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie poluję na kapelusz ale nic nie mogę znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super koszulka!

    Zapraszam do mnie. Będzie miło jeżeli zostawisz po sobie ślad! ☺
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy! Oczywiście poklikałam :)
    U nas na blogu jest post z tym t-shirtem :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam :* Masz ceny, żeby nie było, bo wiem, że to dla Ciebie ważne ♥
    bluzka 2.99$
    bluza 2.88$
    bluzka 3.82$
    kapelusz 1.94$
    Mogłabyś poklikać w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te rzeczy! We wszystko poklikałam :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również preferuje biele i czernie w ubiorze :) Kapelusz cudowny!
    Oczywiście poklikałam
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka